Loading...

Tko smo mi

Prvu trgovinu osnovali smo 1999. u Heilbronnu u Njemačkoj, koja je idalje sjedište tvrtke kao i centar svih naših ureda. Tijekom osam uspješnih godina stjecanja iskustva u visoko razvijenom sektoru nakita, tvrtka je doživjela velike poslovne promjene, kako bi razvila i proširila svoju ponudu te povećala broj kupaca. Na svom razvojnom putu od male zlatarske radnje do jednog od ključnih igrača u europskom sektoru nakita, marka GLAMIRA osnovana je 2011. godine. Iste godine GLAMIRA počinje s izradom personaliziranog nakita, što značajno doprinosi povećanju atraktivnosti trgovine na tržištu. Do kraja 2011. GLAMIRA je postigla izuzetan napredak na Njemačkom tržištu, ali i na tržištu Velike Britanije i Španije.

U 2012. godini. GLAMIRA je počela dizajnirati i proizvoditi samo vlastite proizvode. Ova promjena strategije dala je GLAMIRI priliku za aktivan ulazak na međunarodnu arenu nakita. Iste godine GLAMIRA je počela prodavati svoje proizvode u Austriji i Švicarskoj. U 2013 GLAMIRA je uspješno nastavila osvajati međunarodna tržišta dodavanjem Finske, Italije, Danske, Švedske i Francuske u svoj rastući portofolij.

Tijekom 2014. GLAMIRA je nastavila graditi svoju korporacijsku strukturu koja joj je omogućila osvajanje novih tržišta u zapadnoj Europi i brzi napredak na ključnim europskim tržištima. 2016 GLAMIRA je nastavila širiti svoje poslovanje na tržištima istočne Europe i Dalekog istoka, te u SAD -u, Pacifičkoj regiji i Južnoj Americi.

GLAMIRA je trenutno jedan od pionira u industriji nakita, isporučuje u više od 65 zemalja sa 76 postojećih online trgovina i ureda u 8 zemalja - Njemačkoj, Švicarskoj, SAD -u, Velikoj Britaniji, Norveškoj, Australiji, Bugarskoj i Turskoj.

Mi u Glamiri neumorno radimo kako bismo zadovoljili potreba kupaca na profesionalan i učinkovit način - u skladu s našim korporativnim vrijednostima integriteta i povjerenja. GLAMIRA je razvila vrhunsku infrastrukturu e-trgovine kako bi olakšala potrebe današnjih globalnih potrošača pružajući brze i visokokvalitetne usluge svojim korisnicima koristeći najnoviju tehnologiju.

Kao tvrtka koja ulaže u budućnost; GLAMIRA ima za cilj proširiti svoje poslovanje i igrati vodeću ulogu u prilagodljivim proizvodima od tekstila, kože, kozmetike i pribora za dom. Kao dio ove misije, GLAMIRA namjerava stvoriti kolekciju cipela i torbica za Tjedan Mode 2023. Na putu smo postati tvrtka koja se stalno obnavlja suradnjom sa poznatim koje odražavaju identitet i viziju našeg branda.

GLAMIRA diljem svijeta