Loading...

DOŽIVOTNO JAMSTVO NA NAKIT I PRODUŽENI PLANOVI ZAŠTITE

Što je doživotno jamstvo za nakit?

Doživotno jamstvo za nakit je jamstvo da je proizvod proizveden u skladu s najvišim standardima kvalitete i sve moguće nedostatke u izvornom dizajnu ili izradi pokrivat će proizvođač doživotno.

Što pokriva doživotno jamstvo?

- Greške u izvornom dizajnu proizvoda

- Greške u korištenim materijalima (kao što je vrsta metala ili boja)

- Funkcionalni nedostaci koji proizlaze iz izrade

Što su planovi zaštite nakita?

Planovi zaštite nakita su prošireni planovi usluga koji vam pružaju dodatne usluge koje nisu pokrivene standardnim doživotnim jamstvom. Ovi planovi omogućuju širu zaštitu vašeg nakita uz doživotno jamstvo.

Koja je razlika između doživotnog jamstva za nakit i planova zaštite?

Svaki GLAMIRA proizvod ima plan doživotnog jamstva, koji pokriva sve nedostatke proizvođača, ali ne pokriva rutinsko održavanje proizvoda i/ili oštećenja koja nastaju kao posljedica normalnog trošenja i habanja na vrijeme, pogrešne uporabe ili nesreća. Ne naplaćuje se doživotna garancija.

Planovi zaštite, s druge strane, pokrivaju zahtjeve za održavanjem ili oštećenja koja su posljedica normalnog trošenja, pogrešne uporabe ili nesreća. Za ove planove postoji dodatna naknada, ovisno o odabranoj opciji pokrića.

Koliko vrsta planova zaštite je dostupno?

Nudimo dva plana zaštite s različitim razinama pokrivenosti.

Je li obavezan odabir plana zaštite?

Ne, planovi zaštite nisu obvezni; međutim, možete odabrati jednu od dostupnih opcija ako više volite imati proširenu pokrivenost za svoj nakit.

Koja je razlika između plana proširene zaštite i plana proširene + zaštite?

Razlika između ta dva plana je razina pokrivenosti pruženih usluga. Prošireni plan zaštite omogućuje vam primanje usluga održavanja nakon 60-dnevnog razdoblja povrata, dok vam plan proširene+ zaštite pruža šire usluge održavanja uključujući reprodukciju i zamjenu kamena.

Kolika je cijena planova zaštite?

Cijena ovisi o vašem izboru proizvoda i razini pokrivenosti. Možete vidjeti cijenu odabranog plana i dodati je svojoj narudžbi tijekom naplate.

Je li naknada za povratnu pošiljku uključena u moj Plan zaštite?

Da jeste. Kada vratite svoj proizvod radi servisiranja u skladu s vašim planom zaštite, dajemo vam naljepnicu za tovarni list i ne plaćate povratnu pošiljku.

Kako koristiti Planove zaštite?

Sve što trebate učiniti je slijediti našu redovitu proceduru povrata i opisati svoj zahtjev obuhvaćen vašim planom zaštite. Vaša pretplata na plan zaštite bit će dostupna u našem sustavu i vaš će proizvod biti servisiran u skladu s tim.

Kako obnoviti Plan zaštite?

Produženi planovi zaštite dostupni su samo za odabrano vremensko razdoblje i ne mogu se obnoviti.

Što ako odlučim vratiti svoj proizvod uz povrat novca?

Ako vratite svoj proizvod koji ispunjava sve uvjete povrata (vraćen u roku od 60 dana od isporuke, u izvornom nekorištenom stanju i s oznakom proizvoda), također ćemo vam vratiti naknadu za plan zaštite.

Mogu li koristiti usluge drugog zlatara za osnovno održavanje dok imam svoj plan zaštite?

I Plan doživotnog jamstva i Planovi zaštite su ništavni u slučaju izmjene treće strane. Molimo da svoj proizvod ne servisirate drugdje.

Opis usluga

  • Greške proizvođača: Greške u izvornom dizajnu proizvoda i nedostaci koji proizlaze iz neispravnih metala ili izrade smatraju se greškama proizvođača.

  • Promjena veličine prstena: Nudimo jednokratnu besplatnu promjenu veličine samo unutar prvih 60 dana nakon isporuke vaše narudžbe. Nakon tog razdoblja ne možemo pružati usluge određivanja veličine prstena. Planovi proširene zaštite omogućuju vam da vratite svoj prsten za promjenu veličine čak i nakon 60 dana.

  • Obnavljanje rodija, poliranje i dorada: redovitom upotrebom metal vašeg nakita gubi sjaj; vaša završna obrada ili rodij (ako je dostupna) mogu s vremenom nestati. Vaš nakit se besplatno polira i/ili dobiva završnu obradu ili obnavljanje rodija, a ova usluga je pokrivena našim planovima zaštite.

  • Uklanjanje mrlja i patine: Bez obzira koji je metal vašeg nakita, može potamniti ili poprimiti patinu ovisno o tome kako je korišten. Ova usluga pokriva uklanjanje bilo kakve prljavštine, mrlja, patine ili oksidacije.

  • Popravak slomljenog nakita (bez dijelova koji nedostaju): Vaš nakit se može slomiti zbog udarca, pogrešne uporabe ili nesreće. Ova usluga pokriva popravak slomljenih dijelova, sve dok ne nedostaju dijelovi nakita i dragog kamenja na njemu (ako su dostupni) još uvijek su netaknuti.

  • Održavanje dijamanata, dragog kamenja i bisera: Vaš dijamant traje zauvijek, ali zahtijeva posebnu njegu kako bi zadržao svoju iskru. Drago kamenje i biseri su također vrlo osjetljivi i moraju se čistiti kako bi dugo zadržali svoju prirodnu ljepotu. Usluga održavanja dijamanata, dragog kamenja i bisera pokriva čišćenje kamenja i bisera na vašem nakitu.

  • Kamenje za pričvršćivanje (postavke bez zubaca): Kamenje na postavkama nakita bez zubaca može se s vremenom olabaviti i to može uzrokovati njihovo otpadanje. Kamenje na postavkama bez zubaca učvršćeno je kako bi se zadržalo na mjestu.

  • Zatezanje zubaca: Zupci vašeg nakita mogu se zakačiti za odjeću i saviti se ili se s vremenom olabave, uzrokujući ispadanje kamena. Zupci vašeg nakita su zategnuti ovom uslugom.

  • Popravak oštećenih postavki: Popravljena je oštećena glava prstena ili postavka na vašem nakitu.

  • Preoblikovanje: Vaš prsten može početi gubiti oblik zbog oblina i udubljenja uzrokovanih svakodnevnom upotrebom. Ova usluga pokriva preoblikovanje bilo kakvog krivog nakita.

  • Popravak lančića, kopči, naslona za naušnice, naslona za manžete: Lanci na nakitu mogu se negdje zakačiti i puknuti, narukvica ili kopče lančića mogu se oštetiti zbog česte uporabe. Naušnice i poleđine dugmadi za manžete mogu se olabaviti ili oštetiti kao rezultat normalnog trošenja i habanja. Ova usluga pokriva popravak bilo koje štete nastale takvim incidentima.

  • Zamjena oštećenog ili nedostajućeg kamenja do 2,5 mm po komadu: Bilo koji oštećeni ili nedostajući dragi kamen do 2,5 mm zamjenjuje se besplatno. Ukupan broj zamijenjenog kamenja tijekom plana ne može biti veći od broja kamenja korištenog na nakitu.

  • Zamjena oštećenih ili nedostajućih bisera: Oštećene ili nedostajuće bisere zamjenjuju se besplatno. Ukupan broj zamijenjenih bisera tijekom plana ne može biti veći od broja bisera korištenih na nakitu.

  • Popravak oštećenih dijelova cakline, oniksa, keramike, kože, drveta ili ugljika: dijelovi vašeg nakita od cakline, oniksa, keramike, kože, drveta ili ugljika mogu se oštetiti kao rezultat normalnog trošenja, pogrešne uporabe ili nesreća. Te dijelove popravljamo i/ili obnavljamo prema proširenim planovima zaštite.

  • Zamjena oštećenog ili nedostaje središnjeg kamena: središnji kamen bilo koje vrste ili veličine zamjenjuje se besplatno. Ova je usluga ograničena na samo jednom tijekom razdoblja zaštite i obuhvaćena je samo Planom proširene+ zaštite.

  • Reprodukcija slomljenog nakita (bez dijelova koji nedostaju): Vaš nakit se može slomiti zbog udarca, pogrešne uporabe ili nesreće. Ako popravak slomljenih dijelova nije moguć, vaš nakit se reproducira sve dok nema dijelova koji nedostaju i ako je kamenje (ako je dostupno) netaknuto. Ova je usluga ograničena na samo jednom tijekom razdoblja zaštite i obuhvaćena je samo Planom proširene+ zaštite.

  • Besplatno graviranje nakon isporuke: Graviranje je besplatna usluga u trenutku narudžbe; međutim, ovu uslugu ne pružamo kasnije. Jednokratno besplatno graviranje nakon isporuke obuhvaćeno je planom Extended+ Protection.

  • Povrat novca nakon 60 dana od isporuke: Dobivate 60-dnevnu politiku povrata za vaš nakit. Planovi zaštite ne daju prava na vraćanje artikla radi povrata nakon 60-dnevnog razdoblja povrata.

  • Kredit u trgovini nakon 60 dana od isporuke: dobivate 60-dnevnu politiku povrata vašeg nakita, a kredit u trgovini je jedna od naših opcija povrata. Planovi zaštite ne daju prava na vraćanje artikla za kredit u trgovini nakon 60-dnevnog razdoblja povrata.

  • Gubitak ili krađa: Vaš nakit će biti osiguran od bilo kakve štete ili gubitka tijekom isporuke vaše narudžbe iz naših objekata na vašu adresu; međutim planovi zaštite ne pokrivaju slučajeve gubitka ili krađe nakon isporuke. Možete kontaktirati osiguravajuće društvo ako je to usluga koju biste željeli imati.

ODREDBE I UVJETI

  • Planovi zaštite ostaju na snazi ​​tijekom odabranog vremenskog razdoblja nakon isporuke proizvoda.

  • Planovi zaštite ne mogu se prenijeti na druge osobe, druge narudžbe ili proizvode.

  • Naknada za plan zaštite ne može se koristiti za druge usluge.

  • Naknada za plan zaštite ne može se uskladiti s gotovinom ili kreditom u trgovini.

  • Besplatna promjena veličine prstena dostupna je samo jednom godišnje tijekom razdoblja zaštite.

  • Besplatna zamjena središnjeg kamena ograničena je samo na jedan put tijekom odabranog razdoblja plana zaštite.

  • Zamjena kamena do 2,5 mm ograničena je na ukupan broj kamenčića (2,5 mm po komadu) na nakitu. Broj zamijenjenog kamenja tijekom plana ne smije biti veći od ukupnog broja kamenja korištenog na nakitu.

  • Usluge u okviru planova zaštite pokrivaju samo popravak ili obnovu značajki proizvoda koje su izvorno odabrane u narudžbi i ne uključuju njihovu promjenu u druge opcije proizvoda kao što su različite vrste kamena, metala, metalne boje, širine, debljine ili prstena Završi.

  • Zamjena dijelova nakita koji nedostaju nije obuhvaćena planovima zaštite. Svi pokvareni dijelovi moraju se vratiti zajedno s proizvodom kako biste iskoristili besplatne usluge popravka.

  • Planovi zaštite ne pokrivaju gubitak ili krađu.

  • Proces popravka može potrajati oko 25 radnih dana za izvođenje postupaka obuhvaćenih planovima zaštite.

  • Planovi zaštite vrijede samo u trenutku kupnje i ne mogu se kupiti zasebno.

  • Planovi zaštite su nevažeći u slučaju da je proizvod servisirala, popravljala ili modificirala treća strana.