Loading...

UVJETI I ODREDBE GLAMIRA.hr

Uvod

Uvjeti i odredbe korištenja internetske trgovine GLAMIRA.hr

1. Uvod

(a) Prodavatelj je specijaliziran za nakit i dodatke koji se nude putem internetske trgovine GLAMIRA.hr. Opći uvjeti i odredbe primjenjuju se na kupnju svih proizvoda i usluga koje kupac kupuje od prodavatelja, osim ako ovdje nije drugačije navedeno.

(b) Pod uvjetima i odredbama, kupac se definira kao fizička osoba koja s prodavateljem posluje samo u privatne svrhe. To ne uključuje komercijalne ili samostalne djelatnosti u koje bi osim toga, kupac mogao biti uključen. U okviru ovih uvjeta i odredbi korištenja, Ugovorna strana je svaka fizička/pravna osoba ili partnerstvo s pravnom osobom koja ulazi u posao koji je dio poslovne ili samostalne djelatnosti.

(c) Svako odstupanje, neslaganje ili izmjena dolje navedenih odredbi i uvjeta poništit će ugovor, osim ako se Kupac i Prodavatelj drugačije ne dogovore.

(d) Zadržavamo pravo nenajavljenih izmjena odredbi i uvjeta. Ažurirani uvjeti zamijenit će sve prethodne verzije.

(e) Korištenjem web stranica (uključujući pristup, pregledavanje ili registraciju na web stranici), bezuvjetno pristajete na odredbe i uvjete web stranice u nastavku.

2. Sklapanje ugovora

(a) Prodavatelj zadržava pravo, prema vlastitom nahođenju, izvršiti nenajavljene promjene u svom poslovanju i ponudi. U Glamiri nastojimo točno prezentirati proizvode i dokazati njihovu legitimnost/originalnost bojom i oblikom proizvoda koji se mogu vidjeti na web stranici. Zbog računalne opreme i ograničenja boja na vašem računalu, na fotografijama mogu biti vidljive razlike. Sukladno tome, Glamira ni na koji način nije odgovorna za bilo kakve pogreške i netočnosti u fotografijama ili grafičkim ilustracijama proizvoda na web stranici. Ako imate pitanja o proizvodima, možete se obratiti našoj korisničkoj podršci slanjem e-poruke na: service@glamira.hr

(b) Potvrda narudžbe znači da se kupac u potpunosti slaže s Uvjetima i odredbama web stranice. Sve kupovine se vrše internetskim putem na Glamira web stranici. Transakcija predstavlja obvezujući sporazum o prihvaćanju ugovora prilikom kupnje proizvoda. Klikom na gumb "Pošalji narudžbu" tijekom procesa online kupovine na Glamira web stranici kupac je dužan kupiti sve proizvode koje ima u košarici. Narudžba se ne može poništiti ili otkazati, osim u izričitim slučajevima navedenim u Uvjetima i odredbama.

(c) Kupac će biti obaviješten e-poštom čim narudžba bude zaprimljena. Napomena: primitak prve e-poruke NE znači da je narudžba zaprimljena. Narudžba je zaprimljena kada primite potvrdu narudžbe ili kada su svi proizvodi spremni za otpremu.

(d) Slanje naručenih proizvoda na dostavu od strane prodavatelja također podrazumijeva prihvaćanje narudžbe. Prodavatelj zadržava pravo odbiti narudžbu bez navođenja razloga.

(e) Ako postoji netočna, neodgovarajuća ili nepotpuna narudžba, prodavatelj zadržava pravo ne poslati proizvode ili poslati samo dio cijele narudžbe.

To vrijedi samo kada je prodavatelj sklopio konkretno osiguranu transakciju i (bez vlastite krivnje) ne primi naručene proizvode od dobavljača. Prodavatelj će učiniti sve što je u njegovoj moći da nabavi proizvode. Internetska trgovina Glamira će vratiti sva izvršena plaćanja ako se proizvodi ne mogu dostaviti. Ako proizvodi nisu ili su samo djelomično dostupni, kupac će biti odmah obaviješten.

(f) Ako je ugovor sklopljen – a proizvodi su naručeni elektroničkim putem – kupac će putem e-pošte dobiti pravno obvezujući ugovor s uvjetima i odredbama. Podaci s web stranice Glamira predstavljaju dokaz o transakciji između prodavatelja i kupca. U slučaju spora između internetske trgovine Glamira i jednog od njenih kupaca oko transakcije izvršene na web stranici, podaci koje je Glamira registrirala smatraju se nepobitnim dokazom o poslovanju.

3. Pridržaj prava vlasništva i odustajanje od ugovora

(a) Što se tiče kupaca: naručeni proizvodi vlasništvo su prodavača sve dok kupac ne plati proizvod u cijelosti.

Što se tiče ugovornih strana: Prodavatelj zadržava vlasništvo nad robom dok se ne podmire sva potraživanja iz dosadašnjeg poslovnog odnosa.

(b) Ukoliko kupac prekrši ugovor (zbog kašnjenja u plaćanju, krivotvorenja podataka o kreditnoj sposobnosti, postupka pravne nagodbe ili pokretanja stečajnog postupka nad imovinom kupca) prodavatelj ima pravo odustati od ugovora i zahtijevati povrat robe u bilo kojem trenutku ako kupac nije platio - ili je samo djelomično - platio naručene proizvode.

(c) Ugovorna strana ima pravo preprodati zadržane proizvode u smislu pravilnog tijeka poslovanja; ali unaprijed mora odrediti sva dugovanja prema prodavatelju; konačni iznos računa uključuje sve troškove preprodaje kupcu ili trećoj strani. Prodavatelj prihvaća prijenos. Nakon ispunjavanja svih obaveza, ugovorna strana ima pravo vlasništva. Prodavatelj zadržava pravo raspitati se i pozvati se na zahtjev ako ugovorna strana neispravno podnese svoje obveze ili kasni s plaćanjem.

(d) Na zahtjev kupca, prodavatelj je dužan osloboditi vrijednosnice sve dok njihova prodajna vrijednost prelazi potraživanja od kupca za više od 10%. Međutim, prodavatelj zadržava pravo izbora koje će vrijednosnice objaviti.

4. Cijene i plaćanje

(a) Cijene su podložne promjenama. Izračun cijena proizvoda temelji se na cjeniku, uključujući popuste koji vrijede na dan isporuke ili usluge, plus porez na dodanu vrijednost (PDV), kao što je navedeno od strane prodavatelja.

(b) S obzirom na ugovore na daljinu: Dodatni troškovi dostave bit će naplaćeni kako je navedeno u Pregledu troškova dostave (Vidi Dostava; Poglavlje 6. ovih Uvjeta i odredbi). Osim cijene proizvoda (s PDV-om), ove će troškove u cijelosti snositi kupac.

(c) Kupac ima pravo na prijeboj kada je podnesena valjana protutužba i uz potvrdu prodavatelja, koji to ne poriče. Kupac može iskoristiti svoje pravo na odbijanje izvršenja samo ako protutužba proizlazi iz istog ugovornog odnosa.

(d) U slučaju bilo kakve pogreške u cijeni ili netočne informacije o proizvodu zbog tipografskih ili sistemskih pogrešaka, GLAMIRA zadržava pravo otkazati narudžbe s netočnim podacima, bez daljnjih obveza prema kupcu čak i nakon primitka potvrde narudžbe ili otpreme.

5. Opcije plaćanja i cijene dostave

(a) Kupac može izvršiti plaćanja svim glavnim kreditnim karticama; Visa, Mastercard i American Express. PayPal i plaćanje unaprijed su također prihvatljivi načini plaćanja. Prodavatelj zadržava pravo isključiti i/ili otkazati određenu opciju plaćanja u bilo kojem trenutku.

(b) Kreditna kartica i PayPal terete se u hrvatskim kunama.

(c) Vezano uz PayPal plaćanje: Kupac mora biti registriran na paypal.co.uk. Odabirom PayPal-a kao načina plaćanja, korisnik se slaže s uvjetima i odredbama PayPal-a. Osim ako nije drugačije navedeno u opisu proizvoda, proizvodi će biti isporučeni čim kupac u potpunosti isplati trošak proizvoda na PayPal račun prodavatelja.

(d) Troškovi dostave izračunavaju se kao ukupan iznos prodavateljeve naknade za dostavu. Više informacija možete pronaći pod Troškovi dostave.

6. Dostava

(a) Sve cijene uključuju PDV i ne uključuju troškove dostave, osim ako nije drugačije navedeno. Dostava i slanje proizvoda su besplatni. Imajte na umu da se međunarodne carine mogu razlikovati od zemlje do zemlje. Treba ih razmotriti. Prodavatelj zadržava pravo naplatiti kupcu troškove dostave u iznosu od 150 HRK u slučaju povrata proizvoda, ukoliko povrat ne ispunjava uvjete navedene u politici povrata proizvoda.

(b) U slučaju da proizvodi Glamira nisu dostupni, prodavatelj će ih naručiti u najkraćem mogućem roku. On će odmah obavijestiti kupca i informirati ga o predviđenom roku isporuke. Kako bi se ubrzala brzina isporuke, proizvodi su označeni takozvanim semaforskim sustavom. Ako su proizvodi označeni zelenom bojom to znači da su dostupni i da se mogu izraditi u kratkom roku.

(c) U određenim okolnostima, prodavatelj zadržava pravo isporuke proizvoda u dva ili više paketa. U tom slučaju će se uzeti u obzir interesi kupca te neće biti dodatnih troškova prilikom slanja.

7. Prijenos rizika

(a) Što se tiče kupaca: Kupac je dužan provjeriti dostavljen(e) proizvod(e) odmah nakon dostave kako bi utvrdio da li odgovaraju narudžbi. Ako postoji bilo kakvo odstupanje, kupac ne treba prihvatiti paket i treba opisati sve nedostatke (tj. dokaze neovlaštenog mijenjanja, oštećeni proizvod, proizvod ili artikl koji nedostaju, ili proizvode koji se razlikuju od onih naručenih i/ili navedenih u dokumentu o otpremi) u pisanom obliku te svoju izjavu izravno dati dostavljaču. Imajte na umu da se svi rizici slučajnog gubitka ili oštećenja naručenih proizvoda - uključujući i nakon transakcije - prenose na kupca u trenutku kada prihvati pošiljku.

(b) Što se tiče Ugovorne strane: Rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja proizvoda prenosi se na ugovornu stranu prilikom primopredaje, ili, u slučaju proslijeđenih transakcija, kada se roba preda prijevozniku, dostavljaču ili bilo kojoj trećoj strani zaduženoj za izvršenje dostave.
Odbijanje pošiljke od strane kupca ili ugovorne strane smatrat će se primopredajom robe.

(c) Nakon postupka podnošenja narudžbe, uključujući stranicu s pojedinostima o proizvodu i stranicu za naplatu, cijena proizvoda navedena u e-poruci s potvrdom koju ćete primiti ne uključuje "carinske naknade" (ako postoje) koje se primjenjuju na izvoz i uvoz u vašoj zemlji. Naručivanje potvrđuje bezuvjetni pristanak na uvjet da je kupac odgovoran za plaćanje bilo kakvih dodatnih troškova.

8. Pravo kupca na odustajanje

(a) Politika otkazivanja

(i) Ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvode prije unaprijed određenog datuma, mora na vrijeme obavijestiti kupca. U slučaju problema od strane prodavatelja, za koje prodavatelj nije odgovoran, ili problema s podizvođačem, predviđeni rok isporuke će se produžiti u skladu s nastalim okolnostima. Kupac ima pravo otkazati ili vratiti proizvode u roku od 60 dana (ispunjavanjem obrasca za povrat proizvoda) od kupnje, bez navođenja razloga. Ovo se primjenjuje samo ako su svi uvjeti Politike povrata proizvoda ispunjeni od strane kupca. Iznimka su proizvodi koji su dizajnirani prema želji kupca ili su prilagođeni njegovim zahtjevima jer ti proizvodi ne podliježu uvjetima povrata novca.

(ii) Rok počinje teći kada prodavatelj primi pisane upute od kupca da otkaže narudžbu (u slučaju narudžbi poslanih u više dijelova, rok ne počinje teći do primitka prvog dijela narudžbe), a ne prije nego što prodavatelj ne ispuni svoje informacijske i druge zakonske obveze. Kako bi se odustajanje sprovelo bez odgađanja, dovoljno je da pošaljete svoj zahtjev i proizvod prije zadanog roka.

Odustajanje treba adresirati na:
GLAMIRA.hr
GLMR EOOD
Blvd. Andrei Lyapchev №1A,
1756, Sofia, Bulgaria

Telefon: 800 75 38
E-mail: service@glamira.hr

(b) Posljedice odustajanja:

(i) Za uspješno odustajanje od kupnje, bilo koji proizvod ili novac koji se razmijenio između dvije strane mora biti vraćen, kao i druge pogodnosti (npr. prava) koje su ostvarene prije odustajanja. Ako kupac nije u mogućnosti vratiti proizvode, ili je u mogućnosti vratiti samo dio, ili ih vraća u oštećenom stanju, kupac je obvezan nadoknaditi prodavatelju punu zamjensku vrijednost proizvoda. To također vrijedi ako je kupac koristio proizvode protivno dobroj vjeri, odnosno za svoju osobnu dobit ili na neodgovarajući način i neće utjecati na valjanost i učinkovitost prava da opozove ugovor. Neće se tražiti nadoknada za proizvode koji su korišteni u svrhu kojoj su namijenjeni.

(ii) Kupac snosi punu cijenu povrata proizvod(a). Prodavatelj ne može prihvatiti vraćenu pošiljku u slučaju da je paket bez žiga ili nedovoljno ovjeren.
Prodavatelj mora započeti s obradom povrata u roku od 2-4 radna dana od dolaska vraćenih proizvoda. Prodavatelj će se pobrinuti za robu koja se ne može poslati poštom.
Prodavatelj mora ispuniti obveze povrata uplaćenih sredstava u roku od 30 dana od slanja zahtjeva o povlačenju ili u roku od 30 dana nakon povrata proizvoda. Prodavatelj ima potpuno pravo i slobodu odrediti jesu li proizvodi u originalnom stanju kada se vrate u Glamiru. Prodavatelj neće biti odgovoran ili obvezan za proizvode koji su izgubljeni, vraćeni na pogrešnu adresu ili kasno dostavljeni; stoga je kupac u potpunosti odgovoran za rizike odabranog načina slanja.

(iii) Pravo na povrat ne važi za sljedeće proizvode:

Proizvodi koji su posebno napravljeni i prilagođeni željama i zahtjevima kupca ne podliježu povratu.

9. Povrati

(a) Ako je kupac fizička osoba i proizvodi nisu namijenjeni u komercijalne ili radne svrhe, tada je kupac potrošač i ima pravo na opće pravo opoziva i povrata proizvoda kako je navedeno u nastavku.
U ostvarivanju prava na odustajanje u skladu s člankom 8. ovih uvjeta i odredbi kupac je dužan vratiti proizvode u njihovom izvornom stanju i pakiranju.

(b) Povrat je moguć samo ako proizvodi nisu ugravirani i ne sadrže nikakve prilagodbe i/ili personalizirane elemente.

10. Jamstvo

(a) Proizvedeni proizvodi mogu malo odudarati od proizvoda opisanih u internetskoj trgovini, stoga se kupac mora složiti i pažljivo pročitati opis proizvoda prije narudžbe (vidi stavak 2. Uvjeta i odredbi).

(b) Prodavatelj za početak može birati između popravka ili zamjene proizvoda kad je riječ o zahtjevu za jamstvom. Prodavatelj ima pravo odbiti određeni zahtjev pod jamstvom ako je isti ostvariv po nerazumnoj cijeni i može se odlučiti za drugi zahtjev, pod uvjetom da to ne donosi značajne nedostatke kupcu.
U slučaju ugovornih strana, prodavatelj će odabrati način jamstva kojim će popraviti ili zamijeniti proizvod.

(c) Ako jamstveni postupak ne uspije, kupac obično može zahtijevati ili manju naknadu ili odustajanje od ugovora (povlačenje). U slučaju manjih nedostataka, kupac nema pravo odustati od kupnje uzimajući u obzir zajedničke interese i ugovor. U svim slučajevima naknade štete prema ugovornom partneru, umjesto izvršenja isporuke ili usluge kupac treba tražiti naknadu za dodatni trošak koji snosi kod prijema i koju ima pravo tražiti. Ako kupac traži naknadu štete, važe ograničenja iz stavka 11. ovih Uvjeta i odredbi.

(d) Pravo Kupca u slučaju nedostataka zahtijeva da je kupac prethodno uredno ispunio svoje obveze pregleda i obavijesti. Ugovorne strane su, posebno, dužne prijaviti očite nedostatke u isporučenim proizvodima što je prije moguće u roku od dva tjedna od primitka proizvoda; ako to ne učine, jamstvo će postati nevažeće. Pravovremeno slanje oštećenih proizvoda, ili brza obavijest da su proizvodi neispravni, bit će prihvaćena kao valjana reklamacija sve dok se to učini prije roka. Ugovorna strana je odgovorna za davanje svih potrebnih obavijesti, a posebno za uočavanje pojedinosti o nedostacima i datumu njihovog nastanka, te za pravovremeno prijavljivanje štete.

(e) Ako je kupac ugovorna strana, opis proizvoda od strane trgovačkog proizvođača bit će jedini kriterij za utvrđivanje da li kvaliteta proizvoda ispunjava potrebne standarde. Nikakve druge javne objave, izjave, svjedočenja ili reklame proizvođača neće biti prihvaćene kao legitimni ili ugovorno obvezujući opisi proizvoda.

(f) Jamstveni rok za kupca je 2 godine nakon isporuke proizvoda. Te dvije godine jamstva se ne primjenjuju ako kupac je namjerno ili zbog nemara zanemario pažnju prema proizvodu. Gore navedeno ograničenje obveza se ne primjenjuje u slučaju gubitaka nastalih u nesretnom slučaju, tjelesne povrede ili oštećenja zdravlja.

(g) Prodavatelj nema nikakva pravno obvezujuća jamstva s Kupcem osim ako se izričito ne dogovore o tome. Jamstva proizvođača ostaju nepromijenjena.

11. Ograničenje odgovornosti

(a) U slučaju lakših povreda obveza, odgovornost prodavatelja i podizvođača bit će ograničena na predvidivu, često navedenu u ugovorima, trenutnu naknadu za pretrpljenu štetu, ovisno o vrsti proizvoda. Ovo će također važiti u slučajevima manjih kršenja obveza od strane predstavnika prodavatelja ili ovlaštenih agenata. Prodavatelj nije odgovoran u slučaju uobičajenih kršenja drugih ugovornih obveza. Prodavatelj će biti odgovoran za kršenje pravnih ugovornih položaja kupca. Pravni ugovorni položaji kupca su oni za koje ugovor obavezuje da se odobre potpisom kako bi se upotpunili. Prodavatelj je također odgovoran za kršenje ovih obveza koje omogućuju realizaciju ugovora u prvom redu prema pravilima i na čije se poštivanje korisnik oslanja.

12. POLITIKA ZAŠTITE PRIVATNOSTI I OSOBNIH PODATAKA

Prije korištenja ove stranice pročitajte cijeli tekst naše Politike zaštite privatnosti i osobnih podataka, koja je ovdje u sažetom obliku. Slanjem informacija na ili putem web stranice pristajete na prikupljanje, obradu i pohranu vaših podataka kako je opisano u Politici zaštite privatnosti i osobnih podataka.

GLAMIRA obrađuje vaše osobne podatke u skladu sa zahtjevima (EU) 2016/679 - Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR), uredbom između EU-USA, kao i važećim domaćim zakonodavstvom o zaštiti podataka.

Kategorije osobnih podataka koje obrađuje GLAMIRA

  • Vaši podaci za kontakt - imena, adrese, broj telefona ili mobitela, adresa e-pošte
  • Vaša IP adresa
  • Detalji o narudžbi, uključujući način plaćanja i broj transakcije
  • Vaša povijest narudžbi
  • Informacije prikupljene od korisničke službe - sve vrste komunikacije i korespondencije između vas i naše službe za korisnike.
  • U iznimnim okolnostima od vas će se možda tražiti da navedete dodatne podatke o svojoj osobnoj iskaznici kako biste potvrdili svoj identitet.
  • U ograničenom broju slučajeva možemo vas zamoliti da nam dostavite svoje fotografije, videozapise ili slično, ukoliko ste izrazili želju za sudjelovanjem u jednoj od naših nagradnih igara, kampanja ili drugih događaja.
  • GLAMIRA zadržava pravo svim svojim kupcima uputiti poziv na sudjelovanje u anketama o zadovoljstvu. Sudjelovanje je uvijek neobavezno.
  • GLAMIRA ne obrađuje niti pohranjuje podatke s vaših bankovnih kartica ili drugih financijskih instrumenata.

Zakonitost obrade podataka

  • GLAMIRA obrađuje vaše osobne podatke, potrebne za izvođenje vaše narudžbe.
  • GLAMIRA obrađuje vaše osobne podatke, potrebne za ispunjavanje zahtjeva poreznih, financijskih i drugih domaćih zakona.
  • GLAMIRA obrađuje Vaše osobne podatke, potrebne za ispunjavanje uvjeta poreznog, financijskog ili drugog lokalnog zakonodavstva.

Obrađujemo vaše osobne podatke u sljedeće svrhe:

  • Radi točne i ispravne izvedbe i dostave vaše narudžbe.
  • Radi jasne i točne komunikacije s vama o statusu vaše narudžbe.
  • Radi jamstva unutar jamstvenog roka proizvoda.
  • Radi istraživanja zadovoljstva kupaca i programa vjernosti.
  • Radi zahtjeva poreznog i računovodstvenog zakonodavstva – za prijavu i obračun naših prodaja.
  • U iznimnim okolnostima, GLAMIRA može obraditi vaše dodatne identifikacijske podatke kako bi se izbjegla financijska prijevara ili krađa identiteta.
  • U iznimnim okolnostima, GLAMIRA može obrađivati dodatne podatke poput fotografija, videozapisa i drugih medija, za potrebe raznih kampanja ili nagradnih igara, samo u slučajevima kada kupci sudjeluju u tim događajima.
  • Kako bismo mogli slati naše e-novosti i promotivne materijale, samo u slučajevima kada kupci daju svoju suglasnost za to.

Vremensko razdoblje u kojem će se vaši osobni podaci pohranjivati:

GLAMIRA pohranjuje vaše osobne podatke koje ste dostavili prilikom registracije računa na našoj stranici, sve dok je vaš račun aktivan.

GLAMIRA pohranjuje vaše osobne podatke tijekom proizvodnje i dostave proizvoda, kao i u vremenskom razdoblju navedenom u Politici povrata za mogući povrat i jamstvo proizvoda, ali ne dulje od 2 godine ili dulje od perioda jamstva.

U slučaju da su nam potrebni dodatni podaci za provjeru vašeg identiteta, pohranit ćemo te podatke sve dok zakonski zahtjev za čuvanje tih podataka ne istekne.

U slučaju prikupljanja osobnih podataka za potrebe određene nagradne igre, kampanje i bilo koje druge promocije, rok obrade će se u svakom slučaju navesti, o čemu će sudionici biti obaviješteni.

Potencijalni primatelji vaših osobnih podataka:

GLAMIRA ne dijeli vaše osobne podatke s trećim stranama, osim ako je to potrebno u zakonske svrhe ili za operativne potrebe navedene u nastavku:

GLAMIRA daje vaše ime, adresu i broj telefona kurirskoj tvrtki koja dostavlja vaš proizvod.

U iznimnim okolnostima, GLAMIRA može potvrditi vaše osobne podatke kod pružatelja platnih usluga, kako bi spriječila financijsku prijevaru ili krađu identiteta.

GLAMIRA prenosi potrebne osobne podatke pružateljima računovodstvenih usluga, kao i poreznim i drugim javnim tijelima kada to zahtijevaju posebni zakoni.

Vaša prava kao nositelja podataka - u bilo kojem trenutku imate pravo:

  • Zatražiti pristup svojim osobnim podacima koje GLAMIRA obrađuje, kao i njihovu kopiju
  • Zatražiti brisanje osobnih podataka koji se odnose na vas (pravo na zaborav) ako smatrate da više nisu potrebni za svrhe za koje su prikupljeni ili obrađeni. Imajte na umu da se ovo pravo ne može ostvariti u slučaju da poseban zakon izričito predviđa zadržavanje na određeno vrijeme.
  • Zatražiti ispravak netočnih osobnih podataka u slučajevima kada ne odgovaraju istini.
  • Da biste ostvarili jedno od gore navedenih prava, jednostavno nam pošaljite e-poruku sa svojim zahtjevom na našu e-adresu: service@glamira.hr. Odgovorit ćemo vam u najkraćem mogućem roku.
  • U svakom trenutku u kojem ste zabrinuti da su vaša prava povrijeđena, imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu, što je navedeno u nastavku.

Naše preporuke u vezi zaštite vaših osobnih podataka:

  • Čuvajte svoju lozinku i nemojte je dijeliti s trećim stranama.
  • Ako koristite javno računalo (u knjižnici ili internetskom kafiću), uvijek se odjavite sa svog računa prije nego što isključite računalo.
  • GLAMIRA jamči da u vezi s vašom narudžbom nećemo kontaktirati treće strane osim onih navedenih u ovoj Politici privatnosti.
  • GLAMIRA jamči kako od svojih klijenata neće zahtijevati otkrivanje njihove lozinke za korištenje web stranice. GLAMIRA ne zahtijeva od svojih klijenata da otkrivaju podatke sa svojih bankovnih računa ili drugih financijskih instrumenata. Svaki takav zahtjev upućen telefonom, chatom ili e-poštom treba ignorirati.

Ako vam se netko obratio s takvim zahtjevom, odmah obavijestite GLAMIRU.

Kako štitimo vaše osobne podatke?

GLAMIRA vas uvjerava da smo poduzeli sve administrativne, tehničke i fizičke mjere za zaštitu vaših osobnih podataka od slučajnog, nezakonitog ili neovlaštenog uništenja, gubitka, pristupa, otkrivanja ili korištenja.

GLAMIRA je usvojila vlastita interna etička pravila za obradu osobnih podataka, a naši zaposlenici prošli su posebnu obuku o načelima Prava na zaštitu osobnih podataka i temeljnim obvezama tvrtki na temelju Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Svoju web stranicu i druge sustave štitimo korištenjem tehničkih i organizacijskih mjera protiv gubitka, uništenja, pristupa, izmjene ili distribucije vaših podataka od strane neovlaštenih osoba. Bez obzira na redovite provjere, potpuna zaštita od svih prijetnji nije moguća.

Tko je odgovoran za obradu vaših osobnih podataka?

Sve pravne osobe unutar GLAMIRA grupe djeluju kao zajednički kontrolori podataka sukladno Općoj uredbi za zaštitu osobnih podataka (GDPR) - (EU) 2016/679 - čl. 26.

Sve pravne osobe unutar GLAMIRA grupe obrađuju osobne podatke naših korisnika prema posebno potpisanom ugovoru između nas. Prikupljamo iste kategorije osobnih podataka naših korisnika, a obrađujemo ih samo u svrhe navedene u ovoj Politici privatnosti. GLAMIRA osigurava da su sve tvrtke u grupi poduzele iste tehničke i organizacijske mjere za zaštitu vaših osobnih podataka.

Odgovoran za obradu vaših osobnih podataka kao našeg korisnika je:

Vaša zemlja

Odgovoran za obradu vaših osobnih podataka je:

Web stranica i kontakt

Specijalni organ, kojemu možete podnijeti žalbu

Njemačka
Austrija
Švedska
Belgija
Nizozemska
Italija
Mađarska
Španjolska
Rumunjska
Poljska
Slovačka
Irska
Litva
Portugal

GLAMIRA GmbH
Sontraer Straße 19,
60386, Frankfurt, Njemačka

https://www.glamira.de
E-pošta: service@glamira.de

Die Bundesbeauftragte für den Datenschutz und die Informationsfreiheit Husarenstraße 30 53117 Bonn
E-pošta: poststelle@bfdi.bund.de
Web stranica: http://www.bfdi.bund.de/ Nadležnost za pritužbe podijeljena je među različitim nadzornim tijelima za zaštitu podataka u Njemačkoj. Popis možete pogledati ovdje: https://www.datenschutz-wiki.de/Aufsichtsbeh%C3%B6rden_und_Landesdatenschutzbeauftragte

Bugarska
Hrvatska
Češka Republika
Danska
Estonija
Finska
Francuska
Latvija
Malta
Slovenija
San Marino
Grad Vatikan
Brazil
Meksiko
Argentina
Kolumbija
Peru
Bolivija
Ekvador
Honduras
Dominikanska Republika
Gvatemala
Kostarika
Urugvaj
Čile
Kina
Japan
Moldavija
Singapur
Novi Zeland
Crna Gora
Vijetnam
Indija
Ujedinjeni Arapski Emirati
Južna Afrika
Hong Kong
Srbija
Kanada

GLMR EOOD
Blvd. Andrei Lyapchev №1A,
1756, Sofia, Bugarska

https://www.glamira.bg
service@glamira.bg

Povjerenstvo za zaštitu osobnih podataka - https://www.cpdp.bg/

Švicarska
Lihtenštajn

GLAMIRA CH GMBH Frauenfelderstrasse 31 8555, Müllheim Dorf, Švicarska

https://www.glamira.ch/
service@glamira.ch

Federalni povjerenik za zaštitu podataka i informacije - https://www.edoeb.admin.ch

Australija

GLAMIRA Australia PTY Limited Level 35, Tower One Barangaroo, International Towers 100 Barangaroo Avenue Sydney, NSW 2000, Australija

https://www.glamira.com.au
service@glamira.com.au

Australijski povjerenik za informacije - https://www.oaic.gov.au/

SAD
Gronland
Francuska Gvajana
Guadeloupe
Martinik
Britanski djevičanski otoci
Turks i Caicos
Sveti Pierre i Miquelon
Farski otoci
Gibraltar
Cookovi otoci
Kiribati
Marshallovi Otoci
Federativne Države Mikronezije
Nauru
Palau
Francuska Polinezija

GLAMIRA INC
1321 Edgewater Dr Suite 5
Orlando, FL 32804, SAD

https://www.glamira.com/
service@glamira.com

Federalno povjerenstvo za trgovinu (FTC) - https://ftccomplaintassistant.gov

Turska

Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S Yenibosna Merkez Mah. Kuyumcular Sk. Port Plaza Bahçelievler / İstanbul - Turska

https://www.glamira.com.tr

Tijelo za zaštitu osobnih podataka https://www.kvkk.gov.tr/

Norveška

Glamira Norge AS
Sørkedalsveien 6, 0306 Oslo, Norveška

https://www.glamira.no

Ujedinjeno Kraljevstvo

GLAMIRA UK LTD
1 Fore Street Avenue London EC2Y 9DT, Ujedinjeno Kraljevstvo

https://www.glamira.co.uk/

13. Izmjena i dopuna Općih uvjeta i odredbi

(a) Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta i odredbi u bilo kojem trenutku tako što će kupcima dati obavijest najmanje 2 tjedna prije nego što promjene stupe na snagu. Ova obavijest bit će u obliku objave izmijenjenih Općih uvjeta i odredbi na web stranici GLAMIRA.hr, uz navođenje datuma na koji promjene stupaju na snagu.

(b) Ako kupac ne prijavi svoje protivljenje promjenama u roku od 2 tjedna od njihove objave, izmijenjeni uvjeti i odredbe smatrat će se prihvaćenima. Napomena: Period obavještavanja od 2 tjedna će se strogo poštovati.

14. Završne odredbe

(a) Primjenjuje se zakon Savezne Republike Njemačke, s izuzetkom zakona o kupnji UN-a. Kupci koji ne sklope ugovor u profesionalne ili komercijalne svrhe podliježu ovim zakonima samo ako nije povučena zaštita koju pruža obvezno zakonodavstvo zemlje u kojoj kupac živi.

(b) Ako je kupac poduzetnik, javnopravna osoba ili posebna javna osoba, tada je u slučaju ugovornog spora isključivo nadležan sud u mjestu gdje prodavatelj posluje, osim ako nije drugačije određeno. Prodavatelj zadržava pravo tužiti ugovornu stranu na mjestu njezinog prebivališta ili mjestu poslovnog suda.