Politika dostave

Troškovi i vrijeme dostave

Standardna dostava Vaše narudžbe je besplatna. GLAMIRA ne pokriva troškove dostave za povrat proizvoda.

Tijekom kupnje dobit ćete očekivani datum dostave. Skrećemo Vam pozornost kako očekivani datum dostave nije zagarantirani vrijemenski okvir za Vašu narudžbu. On se automatski izračunava na temelju ukupnog vremena potrebnog za obradu Vaše narudžbe, njene izrade i dostave, kao i Vaše adrese za dostavu.

Očekivano vrijeme dostave se temelji na dostavi u glavnom ili većim gradovima. Zamolit ćemo Vas predvidjeti dodatno vrijeme za dostavu u udaljenim područjima. GLAMIRA ne nosi odgovornost za kašnjenje dostave u udaljenim područjima ili u područjima gdje se dostava obavlja sukladno definiranom redoslijedu ili satnici ili gdje adresa nije na kopnu.

Za bržu dostavu, Vi možete odabrati jednu od opcija za ekspresnu ili premium dostavu. Skrećemo Vam pozornost kako ove opcije samo skraćuju vrijeme neophodno za obradu Vaše narudžbe i njenu izradu u usporedbi sa standardnim vrijemenom za besplatnu dostavu. One ne garantiraju nikakav konkretan datum dostave. U slučaju plaćanja uplatom u banci ili kada Vaša uplata nije vidljiva odmah, očekivano vrijeme dostave računat će se od datuma kada Vaše plaćanje bude zaprimljeno. GLAMIRA ne nosi odgovornost, niti vrši povrat novca kao naknadu za dostavu na temelju takvog kašnjenja.

Osiguranje pošiljke tijekom dostave

Vaša narudžba bit će dostavljena DHL-om. Vrijeme dostave može se razlikovati ovisno od same adrese ili lokacije za dostavu. Bit ćete obaviješteni kada Vaša pošiljka napusti naše prostorije i poslat ćemo Vam broj za praćenje pošiljke na e-mailu, koji ste naveli tijekom kupovine. Sve naše pošiljke su osigurane tijekom transporta. Zamolit ćemo Vas biti na raspolaganju kako biste mogli zaprimiti Vašu pošiljku u trenutku dostave. GLAMIRA ne nosi odgovornost za izgubljene ili ukradene pakete nakon dostave. Ukoliko se Vaš paket vrati dispečeru zbog Vaše nedostupnosti, GLAMIRA zadržava pravo naplatiti od korisnika troškove dostave za ponovljenu dostavu.

Ukoliko niste primili broj za praćenje, zamolit ćemo Vas provjeriti također i mapu za bezvrijednu/ nenaručenu poštu (Spam/Junk mape). Ukoliko ne znate Vaš broj za praćenje pošiljke ili ukoliko se status Vaše pošiljke ne mijenja nekoliko dana na web stranici kompanije za dostavu, zamolit ćemo Vas obratiti se našoj Službi za korisničku podršku, kako bi oni mogli napraviti provjeru za Vas. U slučaju bilo kakvih problema, GLAMIRA bit će u kontaktu sa kompanijom za dostavu kako bi se riješio problem što brže i sa što manje neugodnosti.

Zamolit ćemo Vas provjeriti Vašu pošiljku prije nego što prihvatite dostavu. Ukoliko je Vaša pošiljka oštećena tijekom transporta, otkažite njeno zaprimanje, odmah popunite pritužbu i predajte ju kompaniji za dostavu.

Adresa za dostavu

Svaka GLAMIRA prodavaona je specifična sukladno uvjetima zemlje, te dostava u drugoj zemlji nije mogućna.

Dostava može biti izvršena do Vaše kućne adrese ili do Vaše poslovne adrese. Za porudžbine koje trebaju biti dostavljene na odredište, koje ima drugačiju adresu od adrese narudžbe, zamolit ćemo Vas provjeriti financijska kompanija ili Vaša kreditna kartica imaju li ovu alternativnu adresu za dostavu, kako ne bi došlo do kašnjenja u obradi Vaše narudžbe.

Radi Vaše sigurnosti, adresa dostave i adresa narudžbe ne trebaju se mijenjati nakon što nam pošaljete Vašu narudžbu. Ukoliko ne možete biti na raspolaganju na datoj adresi u očekivanom roku dostave, zamolit ćemo Vas obratiti se našoj Službi za korisničku podršku kako bi provjerili mogu li zadržati Vašu pošiljku ili odložiti dostavu za drugi datum.

Dostava, koja nije na kopnu

Ukoliko Vaša adresa za dostavu nije na kopnu, skrećemo Vam pozornost kako za Vašu narudžbu mogu postojati eventualne dodatne carinske procedure. GLAMIRA ne nosi odgovornost za dodatne troškove ili za povrat troškova, nadoknada, obveza ili drugih nadoplata vezanih za Vašu pošiljku.