Loading...

Politika dostave

Troškovi dostave i datum isporuke

Standardna dostava je besplatna uz vašu narudžbu. GLAMIRA ne pokriva troškove dostave za vraćene artikle.

Procijenjeni datum dostave dobit ćete tijekom kupovine. Imajte na umu da očekivani datum dostave nije zajamčeni vremenski okvir za vašu narudžbu. Automatski se izračunava na temelju ukupne količine vremena potrebnog za obradu vaše narudžbe, postupka proizvodnje i dostave kao i vaše adrese za dostavu.

Očekivano vrijeme dostave temelji se na dostavi u glavni grad ili veće gradove. Molimo imajte na umu da dostava u udaljena područja može potrajati duže vremena. GLAMIRA ne preuzima odgovornost za zakašnjele pošiljke u udaljena područja ili regije gdje se poštanske usluge obavljaju po određenim rasporedima ili adresama izvan kopna.

Za bržu dostavu možete odabrati jednu od opcija ekspresne dostave ili premium dostave. Napominjemo da ove opcije samo skraćuju vrijeme potrebno za obradu i izradu vaše narudžbe u usporedbi s besplatnim standardnim vremenom isporuke. Ne garantiraju nikakav konkretan datum isporuke. U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom ili ako vaša uplata ne prođe odmah, očekivano vrijeme isporuke računat će se od dana zaprimanja uplate. GLAMIRA ne preuzima nikakvu odgovornost niti vraća troškove dostave na temelju takvog kašnjenja.

Osiguranje pošiljke tijekom dostave

Vašu narudžbu dostavit će FedEx. Vrijeme dostave može varirati ovisno o vašoj adresi ili lokaciji dostave. Bit ćete obaviješteni kada vaša pošiljka napusti naše prostorije, a broj za praćenje bit će poslan na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom kupnje. Sve naše pošiljke su osigurane tijekom transporta. Molimo da dobro provjerite jeste li spremni preuzeti svoj paket u trenutku dostave. GLAMIRA ne preuzima nikakvu odgovornost za izgubljene ili ukradene pakete nakon dostave. Ako je vaš paket vraćen otpremniku zbog nedostupnosti, GLAMIRA zadržava pravo naplatiti kupcu troškove ponovne dostave.

Ako niste primili broj za praćenje, molimo da provjerite i svoju mapu s neželjenom poštom. Ako ne znate svoj broj za praćenje ili ako se status isporuke nije promijenio nekoliko dana na web stranici dostavne službe, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku kako bi oni mogli ispitati stvar u vaše ime. U slučaju bilo kakvih problema, GLAMIRA će biti u kontaktu s dostavnom službom kako bi riješili problem što je brže moguće i uz što manje neugodnosti za vas.

Molimo da prilikom dostave provjerite svoju pošiljku prije nego što je preuzmete. Ako je vaša pošiljka oštećena u transportu, odbijte primitak i odmah podnesite prigovor dostavljaču.

Adresa za dostavu

Svaka GLAMIRA trgovina je specifična za određenu državu i dostava u drugu zemlju nije moguća.

Dostava se može izvršiti samo na fizičku kućnu ili poslovnu adresu. Za narudžbe koje je potrebno dostaviti na odredište koje nije adresa za naplatu, provjerite ima li vaša kreditna kartica ili financijska tvrtka tu zamjensku adresu za dostavu u evidenciji kako ne bi došlo do kašnjenja u obradi vaše narudžbe.

Radi vaše sigurnosti, podaci o adresi za dostavu i naplatu ne mogu se mijenjati nakon narudžbe. Ako nećete biti dostupni na navedenoj adresi u očekivano vrijeme dostave, kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste provjerili mogućnost zadržavanja pošiljke i odgodili je za neki drugi datum.

Dostava izvan kopna

Ako se vaša adresa za dostavu nalazi izvan kopna, imajte na umu da vaša narudžba može biti podložna carinskim procedurama. GLAMIRA ne preuzima nikakvu odgovornost za dodatne troškove niti vraća poreze, pristojbe ili bilo kakve naknade vezane uz vašu pošiljku.