Loading...

POLITIKA POVRATA I JAMSTVO

U zlatarni GLAMIRA smo posvećeni 100% zadovoljstvu naših kupaca kojima pružamo proizvode visoke kvalitete. Ako ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni svojom kupnjom, svoj gravirani ili negravirani proizvod možete vratiti u izvornom stanju u roku od 60 dana od dostave vaše narudžbe, ali samo pod uvjetom da vaš komad nakita ispunjava uvjete povrata.

Povrat novca za gravirane proizvode dostupan je samo za artikle kupljene počevši od 21. kolovoza 2020. Za više pojedinosti pogledajte Odjeljak za povrate u nastavku.

Molimo vas da pažljivo pročitate ovu stranicu prije nego što izvršite povrat svog artikla.

JAMSTVO

Nakit GLAMIRA se proizvodi s pažnjom i napravljen je od kvalitetnih materijala, zbog čega s povjerenjem stojimo iza naših proizvoda s izdašnim povratom i jamstvom.

Svi GLAMIRA proizvodi dobivaju besplatno doživotno jamstvo proizvođača. U slučaju bilo kakvog proizvodnog defekta, GLAMIRA će rado besplatno popraviti vaš komad nakita sve dok on ispunjava uvjete i odredbe za doživotno jamstvo.

Svi zahtjevi za popravak podliježu inspekciji našeg tima za osiguranje kvalitete prije nego što se zahtjev obradi. Ako naš tim za osiguranje kvalitete utvrdi da greška u proizvodnji nije uzrokovala štetu, obavijestit ćemo Vas.

Besplatno doživotno jamstvo dostupno je samo za proizvode kupljene nakon 1. lipnja 2017. Za proizvode kupljene prije ovog datuma, 2-godišnje jamstvo ostaje na snazi počevši od dostave vaše narudžbe.

Odredbe i uvjeti za doživotno jamstvo i popravak

1. Jamstvo vrijedi samo za proizvodne defekte i ne pokriva oštećenja i deformacije uzrokovane nezgodom, zlouporabom, nepažnjom, neovlaštenim servisiranjem ili općim habanjem tokom nošenja.

2. Jamstvo je ništavno i nevažeće u svakom slučaju u kojem je proizvod izmijenjen na bilo koji način uključujući graviranje, promjenu veličine ili popravak od strane treće strane kao što je neki drugi zlatar ili osoba koja nije GLAMIRA.

3. Ako bilo koji dio nakita (uključujući, ali ne ograničavajući se samo na kamenje, lančiće, kopče, itd.) otpadne, treba ga vratiti zajedno sa svim dijelovima prije bilo kakvog pokušaja popravka. GLAMIRA ne preuzima odgovornost za nedostajuće dijelove ili gubitak kamenja.

4. Doživotno jamstvo ne može se prenijeti na treću stranu.

Jamstvo proizvođača ne pokriva sljedeće:

  • Promjenu boje zbog izlaganja kemikalijama, šminki, bazenima, vrućim kupkama ili kadama.
  • Ogrebotine, udubljenja ili oštećenja uzrokovana općim habanjem ili zlouporabom.
  • Savijeni, zaglavljeni ili na bilo koji način istrošeni ili oštećeni zupci koji omogućuju da kamen ispadne ili se izgubi zbog nemara ili drugih oštećenja.
  • Izgubljeni ili ukradeni kamen(i)
  • Predmeti koji su bili zloupotrijebljeni ili istrošeni izvan očekivanja za normalno, svakodnevno nošenje.

Molimo imajte na umu da su sljedeće stavke karakteristike samog proizvoda i ne mogu se smatrati defektom ili nedostatkom:

  • Male nepravilnosti i varijacije u izradi
  • Prirodne karakteristike metala ili dragog kamenja (kao što su boja, unutarnji sastav itd.)

POVRATI

Svoj proizvod možete vratiti GLAMIRI uz zahtjev za povrat novca, promjenu veličine ili popravak. Sve što tražimo od vas je da ispunite naš obrazac za povrat i uključite ispisani primjerak u paket koji vraćate.

Za brz i jednostavan postupak povrata, molimo vas da odaberete ispravnu vrstu povrata i ispunite sva potrebna polja na obrascu. Vaš zahtjev za povrat neće biti obrađen bez svih traženih podataka.

E-poruka s potvrdom koja uključuje adresu povrata i kopiju obrasca koji ste ispunili bit će poslana na vašu e-adresu nakon što pošaljete obrazac za povrat. Ispišite i priložite ovaj obrazac u paketu za povrat. Molimo imajte na umu da će vaš zahtjev za povratom biti obrađen na temelju podataka koje nam pošaljete internetskim putem. Bilo kakve bilješke napisane rukom na tiskanom primjerku obrasca za povrat neće se uzeti u razmatranje.

Dobro zapakirajte svoj(e) artikl(e) prije slanja. Predlažemo da svoj proizvod pošaljete koristeći osiguranu metodu dostave koja se cijelo vrijeme može pratiti i kojoj se može ući u trag. GLAMIRA ne preuzima nikakvu odgovornost za gubitak ili oštećenje proizvoda u transportu.

Troškove povratne dostave GLAMIRA ne pokriva i njih snosi kupac.

Molimo vas da proizvode koje želite vratiti pošaljete na adresu:

GLAMIRA GmbH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076

 
Po primitku vaše pošiljke, može proći od 2-4 radna dana kako bismo obradili vaš zahtjev. Imajte na umu da svi povrati podliježu inspekciji našeg Odjela za osiguranje kvalitete i da mogu nastati dodatni troškovi u skladu s vašim uputama za povrat prije obrade zahtjeva. Nakon pregleda artikla, u slučaju naplate, bit ćete obaviješteni prije bilo kakvog rada na obradi vašeg zahtjeva.

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno kontaktirajte naš tim za korisničku podršku slanjem e-poruke na service@glamira.hr ili pozivanjem broja 800 75 38. Oni će vam rado pomoći.

Molimo vas da pažljivo pročitate informacije u nastavku prije nego što pošaljete zahtjev za povrat, graviranje, promjenu veličine ili popravak.

POVLAČENJE (POVRAT)

Vaš proizvod mora zadovoljavati sve dolje navedene uvjete kako biste ispunjavali uvjete za povrat novca:

  • Proizvod nije nošen i ne pokazuje nikakve znakove upotrebe uključujući, ali ne ograničavajući se na ogrebotine, udubljenja, mrlje ili bilo koje druge nedostatke.
  • Orginalni pečat proizvoda treba da ostane netaknut i da nije uklonjen. (Svi ugravirani i neugravirani proizvodi šalju se pričvršćeno sa etiketom sa kodom za povrat. Molimo Vas provjerite da nije uklonjena.) Molimo Vas da unesete kod povrata koji je naveden na etiketi dok ispunjavate obrazac za povrat.
  • Vaša povratna pošiljka mora uključivati sve komplementarne artikle kao što su originalna poklon kutija, certifikati i drugi promotivni materijali.
  • Proizvodu se prethodno nije mijenjala veličina te nije izmijenjen ni na koji način.
  • Proizvod ne uključuje dijamante koji su kupljeni pod GIA certifikatom.
  • Proizvod mora biti vraćen GLAMIRI u roku od 60 dana od dana dostave vaše narudžbe.

Priznat ćemo način plaćanja koji ste koristili tijekom vaše kupovine, isključujući troškove dostave. Imajte na umu da može proći do 10 radnih dana da bi vraćena sredstva bila vidljiva na vašem računu, što ovisi o vašoj banci ili izdavatelju kartice.

Artikli kupljeni korištenjem kredita trgovine mogu se vratiti samo uz kredit trgovine i ne mogu se obraditi za novčani povrat. Kredit u trgovini ne može se pretvoriti u gotovinu, prenijeti na nekog drugog ili koristiti za usluge poput ekspresne dostave ili naknade za promjenu veličine.

PROMJENA VELIČINE PRSTENA

GLAMIRA će rado jedanput besplatno promijeniti veličinu vašeg negraviranog ili graviranog prstena unutar 60 kalendarskih dana od primitka vašeg proizvoda. Modificirani proizvodi ili proizvodi s prilagođenim dizajnom (posebne narudžbe koje su dizajnirane i/ili izrađene prema osobnim zahtjevima kupca) ne ispunjavaju uvjete za besplatnu promjenu veličinu.

Imajte na umu da se prstenje može mijenjati samo unutar raspona veličina ponuđenih na web stranici GLAMIRA.

Postupak promjene veličine primjenjuje se samo na promjenu veličine prstena. Širina ili debljina prstena se ne mogu mijenjati.

Za vraćanje proizvoda radi promjene veličine, molimo vas da ispunite obrazac za povrat i slijedite korake objašnjene u odjeljku "POVRATI". Molimo vas da pošaljete svoj proizvod na popravak bez komplementarnih artikala kao što su poklon kutija ili certifikati jer vam ti artikli neće biti vraćeni nakon postupka popravka.

Također vas molimo da izbjegavate promjenu veličine vašeg prstena kod trećih strana kao što je neki drugi zlatar ili osoba osim GLAMIRE jer će to poništiti vaše doživotno jamstvo.

Postupak promjene veličine može potrajati oko 25 radnih dana, ovisno o samom proizvodu, a modificirani prsten neće biti podoban za povrat novca.

POPRAVCI

Da biste svoj proizvod poslali na popravak, ispunite obrazac za povrat i slijedite korake objašnjene u odjeljku "POVRATI". Molimo vas da pošaljete svoj proizvod na popravak bez komplementarnih artikala kao što su poklon kutija ili certifikati jer vam ti artikli neće biti vraćeni nakon postupka popravka.

Imajte na umu da proces popravka može potrajati oko 25 radnih dana ovisno o tipu proizvoda.

POVRATNI OBRAZAC

Kliknite ovdje kako biste da poslali zahtjev za povrat.