POVRATAK POLITIJE i GARANCIJA

Zadnje obnavljanje: 20.10.2017godine

GLAMIRA je, kao tvrtka, angažirana ka 100% zadovoljstvu korisnika i proizvodnji i dostavi visoko kvalitetnih proizvoda. Ukoliko, iz bilo kojeg razloga, niste zadovoljni Vašom kupovinom, možete nam poslati natrag Vaš gravirani ili negravirani komad nakita u nepromjenjenom izdanju u roku od 60 dana od dostave Vaše narudžbe pod uvjetom da Vaš komad nakita ispunjava uvjete za povraćaj.

Povraćaj novca graviranog proizvoda je mogućno samo za kupljenje proizvode poslije 1. lipnja 2017 pod uvjetom da crna uzica sa etiketom, sa kojom je dostavljen proizvod, nije uklonjena. Za više detalja, zamolit ćemo Vas otići do odjela Povraćaj novca.

Zamolit ćemo Vas pročitati ovu stranicu jako pozorno prije nego napravite povraćaj Vašeg komada nakita.

Važna obavijest: Za gravirane proizvode ne možete dobiti povrat novca, možete dobiti jedino zamjenu. Zamjena Vam daje mogućnost napraviti novu narudžbu kod GLAMIRE, no u vrijednosti cjelokupnog iznosa originalne kupovine. Negravirani proizvodi mogu se vratiti i prema Vašem izboru možete dobiti povraćaj novca ili izabrati zamjenu.

VAŽNA OBAVIJEST: Procesi popravke i promjene veličine prstena mogu potrajati dulje od predviđenog roka uslijed blagdanske gužve u prosincu. Zamolit ćemo Vas, uzeti to u obzir tijekom slanja Vašeg zahtjeva. Zahvaljujemo na Vašem razumjevanju.

GARANCIJA

GLAMIRIN nakit je izrađen pažljivo i od jako kvalitetnih materijala, te stoga smo jako uvjereni u naše proizvode i pružamo našim korisnicima izdašne uvjete povraćaja i jamtsva.

Za sve svoje proizvode GLAMIRA daje besplatno doživotno jamstvo proizvođača. U slučaju bilo kojeg proizvodnog defekta, GLAMIRA će sa veseljem napraviti popravak besplatno sve dok Vaš komad nakita ispunjava pravila i uvjete doživotnog jamstva.

Sve pristigle zahtjeve za popravak najprije provjerava naš Odjel za kontrolu kvalitete, prije nego što zahtijevi budu obrađeni. Ako naš Odjel za kontrolu kvaliteta tijekom provjere ustvrdi da nedostatak nije prouzročen proizvodnim defektom, informirat ćemo Vas o tome i obavijestiti Vas jesu li usluge popravka GLAMIRE mogućne za određenu cijenu ili na neki drugi način.

Doživotno jamstvo je važeće jedino za proizvode kupljene nakon 1. lipnja 2017. Za proizvode kupljene prije tog datuma, ostaje na snazi 2-godišnje jamstvo, koje stupa na snagu od dostave narudžbe.

Pravila i uvjeti za korištenje doživotnog jamstva i popravka

1. Jamstvo je podobno samo za proizvodne defekte i ne pokriva oštećenja i deformacije uzrokovane nezgodom, zlorabljenjem, nepažnjom, neovlaštenim servisiranjem ili habanjem tokom nošenja.

2. Jamstvo se poništava i nije važeće u svim slučajevima kada je Vaš komad nakita modificiran na bilo koji način uključujući graviranje, promjenu veličine ili popravak, koju je izvršila treća strana kao što je bilo koji draguljar ili osoba koja nije GLAMIRA.

3. Ukoliko bilo koji dio nakita (uključujući, no ne ograničavajući se samo na, dragulje, lančiće, kopče i itd) je ispao, treba biti vraćen zajedno sa svim djelovima prije nego je napravljen bilo kakav pokušaj popravka. GLAMIRA ne nosi odgovornost za gubitak dragulja ili dijelova nakita.

4. Doživotno jamstvo ne možete prenijeti na treću stranu.

Jamstvo proizvođača ne pokriva sljedeće:

  • Promjenu boje zbog izlaganja kemikalijama, šminke, bazenima, vrućim kupkama ili kadama.
  • Ogrebotine, udubine ili oštećenja uzrokovane općim habanjem ili zlouporabom.
  • Savijeni, uhvaćeni ili pohabani krakove-držači, koji dozvoljavaju kamenu da padne ili da bude izgubljen usled nebrige ili drugog oštećenja.
  • Izgubljen ili ukraden kamen (i)
  • Inačice oštećene ili zlorabljene van očekivanja od svakodnevnog, normalnog nošenja

Skrećemo Vam pozornost kako su sljedeće inačice karakteristike samog proizvoda i ne mogu se smatrati defektom:

  • Male nepravilnosti i varijacije u izradi
  • Prirodne osobine metala ili dragog kamena (kao što su boja, unutarnje inkljuzije i itd).

POVRAT

Možete poslati natrag GLAMIRI Vaš proizvod uz zahtjev za povraćaj novca, promjenu veličine ili popravak. Sve što tražimo od Vas je popuniti naš zahtjev za povrat i dadati ga odštampan u Vaš paket prije slanja.

Za brz i jednostavan proces povraćaja, zamolit ćemo Vas, selektirati korektno vrstu povrata i popuniti sva obvezna polja u Vašem zahtjevu za povrat. Vaš zahtjev za povrat neće biti obrađen bez svih traženih informacija.

Nakon što pošaljete popunjeni zahtjev za povrat, dobit ćete potvrdni email sa adresom za povraćaj i kopijom popunjenog zahtjeva za povrat. Zamolit ćemo Vas, odštampajte i dodaje taj zahtjev u Vašem paketu. Zamolit ćemo Vas, imajte na umu da će Vaš zahtjev za povratom biti obrađen na temelju podataka koje ste nam poslali online. Ručno dodani komentari ili bilješke na tiskanoj kopiji Vašeg zahtjeva za povratom neće se uzeti u obzir.

Prije slanja, spakirajte Vaš komad(e) nakita na siguran način. Preporučujemo Vam slati nam Vaš komad nakita koristeći osiguranu metodu dostave, koja omogućava praćenje tijekom cijele dostave. GLAMIRA ne nosi odgovornost za gubitak ili nastalu štetu tijekom transporta.

Rashodi za slanje Vašeg komada nakita ne pokriva GLAMIRA i oni su u nadlježnosti korisnika.

Zamolit ćemo Vas, proizvode za povrat slati na adresu:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Kada zaprimimo Vašu pošiljku neophodno je od 2-4 radna dana za obrađivanje Vašeg zahtjeva. Želimo Vam skrenuti pozornost kako svi povrati pristižu u naš Odjel za kontrolu kvalitete, gdje se radi detaljna provjera prije nego Vaš Zahtijev bude obrađen, ovisno o Vašim instrukcijama za povrat, mogu nastati dodatni rashodi. Nakon pregledavanja Vašeg komada nakita, ukoliko je potrebno platiti, bit ćete informirani prije nego budu poduzete bilo kakve djelatnosti u cilju obrade Vašeg Zahtjeva.

Ukoliko imate bilo kakavih pitanja, molimo Vas, nemojte se dvojmiti obratiti se našem timu za korisničku podršku slanjem emaila na: service@glamira.hr ili nazvati na telefon: 1 3445 819 Rado će Vam pomoći.

Zamolit ćemo Vas pročitati pozorno dolje nadene informacije prije nego napravite slanje Vašeg komada nakida za povrat novaca, promjenu veličine ili graviranje.

LICENCNI UGOVOR (POVRATAK)

Kako biste mogli ostvariti povraćaj u cjelini, Vaš proizvod treba ispunjavati dolje navedene uvjete:

  • Proizvod nije nošen i nisu vidljivi tragovi upotrebe, kao što su, no ne ograničavajući se samo na, ogrebotine, udubine, mrlje ili drugi nedostatci.
  • Originalna crna uzica na proizvodu je netaknuta i nije uklonjena. (Svi negravirani i gravirani proizvodi trebaju biti poslani zajedno sa crnom uzicom, na kojoj je prikačen naš logotip i etiketa. Zamolit ćemo Vas, uvjeriti se kako crna uzica nije uklonjena).
  • Vaša povratna pošiljka treba sadržati sve dodatne inačice, kao su originalna ukrasna kutija, certitifakti i ostali promotivni materijali.
  • Vaš proizvod prije toga nije ni na koji način modificiran, niti je vršena promjena veličine prstena.
  • Vaš proizvod niste naručili kao specijalnu narudžbu, koja je bila dizajnirana i izrađena prema Vašem zahtjevu i posebnim specifikacijama.
  • Vaš proizvod ne sadrže dijamante, koji su kupljeni sa GIA certifikatom.
  • Proizvod može biti vraćen GLAMIRI u roku od 60 dana od dostave Vaše narudžbe.

Povrat novca bit će napravljen koristeći isti način plaćanja koji ste izabrali tijekom Vaše kupovine, isključujući troškove dostave. Skrećemo Vam pozornost kako može proći do 10 radnih dana da napravljeni povraćaj novca bude vidljiv na Vašem računu, što ovisi od Vaše banke ili davatelja kartice.

Važna obavijest: Za gravirane proizvode ne možete dobiti povrat novca, možete dobiti jedino zamjenu. Zamjena Vam daje mogućnost napraviti novu narudžbu kod GLAMIRE, no u vrijednosti cjelokupnog iznosa originalne kupovine. Negravirani proizvodi mogu se vratiti i prema Vašem izboru možete dobiti povraćaj novca ili izabrati zamjenu.

Za stavke kupljene korištenjem kredita trgovine može se tražiti kao povrat samo kredit trgovine i za njih povrat novca se ne može tražiti. Kredit trgovine ne može se pretočiti u gotovinu, prenijeti na neku drugu osobu ili koristiti za usluge kao što su ekspresna dostava ili naknada za promjenu veličine.

GRAVIRANJE

Ukoliko ste naručili Vaš komad nakita bez graviranja i kasnije odlučite kako biste željeli imati ga sa ugraviranom porukom, radovat ćemo se napraviti to za Vas uz malu nadoknadu od 30,00HRK po simbolu i 30,00HRK naknade za troškove dostave. Za slanje Vašeg proizvoda za graviranje, ispunite zahtjev za povrat i slijedite korake pojašnjene u odjeljku “POVRATI” . Zamolit ćemo Vas uvjeriti se kako ste nam poslali Vaš komad nakita za graviranje bez dodatnih inačica kao što su poklon kutija ili certifikat, jer ove inačice neće Vam biti vraćane nakon završenog graviranja.

Graviranjem poruke ne poništava se Vaše doživotno jamstvo. Zamolit ćemo Vas za graviranje ne koristiti usluge treće strane kao što su druge tvrtke ili draguljari izuzev GLAMIRE, jer ćete poništiti Vaše doživotno jamstvo.

Skrećemo Vam pozornost kako proces graviranja može trajati do 25 radnih dana, ovisno o kakvom komadu nakita je riječ.

PROMJENA VELIČINE PRSTENA

GLAMIRA će rado za Vas napraviti promjenu veličine Vašeg negraviranog ili graviranog prstena jednokratno i besplatno u roku od prvih 60 kalendarnih dana od primitka Vašeg kupljenog proizvoda. Modificirani proizvodi ili proizvodi izrađeni po zahtjevu (specijalne narudžbe dizajnirane i/ ili izrađene sukladno specifikacijama korisnika) ne ispunjavaju uvjete za besplatnu promjenu veličinu.

Skrećemo Vam pozornost kako se veličina prstena može mijenjati samo u rasponu veličina dostupnih na GLAMIRINOJ web stranici. Prsteni izrađeni po dizajnu korisnika (posebne narudžbe koje su dizajnirane i proizvedene prema osobnim zahtjevima kupca) ne ispunjavaju uvjete za besplatnu promjenu veličine.

Proces promjene veličine odnosi se samo na promjenu veličine prstena. Širina ili debljina prstena ne može se mijenjati.

Za slanje Vašeg proizvoda za promjenu veličine, ispunite zahtjev za povrat proizvodai slijedite korake pojašnjene u odjeljku “POVRATI” . Zamolit ćemo Vas uvjeriti se kako ste nam poslali Vaš prsten za promjenu veličine bez dodatnih inačica kao što su poklon kutija ili certifikat, jer ove inačice Vam neće biti vraćane nakon završene promjene veličine prstena.

Zamolit ćemo Vas za promjenu veličine prstena ne koristiti usluge treće strane kao što su druge tvrtke ili draguljari izuzev GLAMIRE, jer ćete poništiti Vaše doživotno jamstvo.

Skrećemo Vam pozornost kako promjena veličine prstena može trajati do 25 radnih dana i prsten kome je promjenjena veličina neće ispunjavati uvjete za povraćaj novca.

POPRAVCI

Za slanje Vašeg proizvoda na popravak, ispunite zahtjev za povrat proizvoda slijedite korake pojašnjene u odjeljku “POVRAĆAJ” . Zamolit ćemo Vas uvjerite se kako ste nam poslali Vaš komad nakita na popravak bez dodatnih inačica kao što su poklon kutija ili certifikat, jer ove inačice Vam neće biti vraćane nakon završenog popravka.

Skrećemo Vam pozornost kako proces popravka može trajati do 25 radnih dana, ovisno o kakvom komadu nakita je riječ.