
Imate pravo napraviti povrat proizvoda u roku
od60 dana od dostave.
Nema proizvoda za usporedbu u vašim favoritima.
Imate pravo napraviti povrat proizvoda u roku
od60 dana od dostave.
Sigurnost naše web stranice shvaćamo vrlo ozbiljno i zato s vašim podacima postupamo vrlo pažljivo i povjerljivo. Vaše podatke koristimo samo za ispunjavanje ugovornih obveza. Radi dodatne sigurnosti, Glamira ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica u svoju bazu podataka. Nakon transakcije nitko nema pristup broju vaše kartice. Pročitajte privatnosti za više informacija.
Promjene su moguće tako što ćete telefonski kontaktirati korisničku službu - u najkraćem mogućem roku.
Svi proizvodi tvrtke Glamira imaju jamstvo proizvođača. Naravno, svi naši proizvodi imaju zakonski jamstveni rok.
Možete tražiti proizvode pomoću tražilice na vrhu web stranice, na primjer, upišite broj proizvoda.
Za traženje određenih stavki (boja proizvoda ili veličina proizvoda), možete upotrijebiti filtar na lijevoj strani tražilice kako biste isključili određene rezultate pretraživanja.
Kliknite na poveznicu "Zaboravljena lozinka" ispod sekcije "Prijava" i unesite svoju adresu e-pošte. Primit ćete poruku s poveznicom za brzo poništavanje lozinke.
Svi proizvodi se mogu vratiti u roku od 60 dana ako su u skladu s našom politikom povrata proizvoda. Imate mogućnost da prvi put besplatno promijenite veličinu. Proizvod također možete vratiti kako bismo nastavili s povratom novca ili uplatom na vaš Glamira račun. Imajte na umu da to ne vrijedi za ugravirano prstenje.
Kliknite ovdje za više informacija o načinima plaćanja.
Ako niste primili potvrdu o plaćanju od PayPal-a, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku službu na service@GLAMIRA.hr. Rado će odgovoriti na sva vaša pitanja!
Odaberite proizvod i dodajte ga u svoju košaricu. Prije nego što dovršite i pošaljete svoju narudžbu, na stranici za plaćanje možete iskoristiti svoj kupon upisivanjem koda u odjeljku "Kod za popust" na lijevoj strani. Imajte na umu da po kupnji možete iskoristiti samo jedan kupon.
Nećemo sačuvati podatke o vašoj kreditnoj kartici niti adresu za naplatu s kreditne kartice.
Sve online cijene uključuju PDV.
Vrijeme obrade narudžbe ovisi o podacima koji su nam za to potrebni i načinu plaćanja. Ukoliko se kupac odluči za plaćanje kreditnom/debitnom karticom, podaci se detaljno provjeravaju iz sigurnosnih razloga kako bi se izbjegla moguća prijevara. Vaša banka možda želi izvršiti sigurnosnu provjeru kako bi potvrdila vašu kupnju. Ukoliko su svi podaci točni i vjerodostojni, obradit ćemo vašu narudžbu – ako je roba na zalihama ili proizvedena. Obradit ćemo vašu narudžbu i poslati je u najkraćem mogućem roku.
Može li se vaša narudžba otkazati ovisi o mnogim čimbenicima. Ako želite otkazati narudžbu, pošaljite e-poruku na service@GLAMIRA.hr. Važno je da imate svoj referentni broj jer će nam to omogućiti da brže pronađemo i obradimo vašu narudžbu. Naša služba za korisnike rado će odgovoriti na vaša pitanja i pružiti vam dodatne informacije o toj temi. Imajte na umu da se narudžba može otkazati samo ako još nije proizvedena.
Za naručivanje na Glamira web stranici ne morate biti registrirani korisnik. Možete izvršiti narudžbu i kao gost. U svakom slučaju, otvaranje korisničkog računa u našoj online trgovini ponudit će vam određene pogodnosti u budućnosti. Na primjer, uvijek možete promijeniti određene podatke na svom korisničkom računu. Također možete pratiti status narudžbe.
Svaka GLAMIRA trgovina razlikuje se ovisno o zemlji i dostava u drugu državu nije moguća.
Kliknite ovdje za više informacija o dostavi.
Vrijeme isporuke proizvoda možete pronaći u pojedinostima pojedinog proizvoda. Čim roba napusti naše skladište, na e-adresu ćete dobiti potvrdu o isporuci i poveznicu s kojom možete pratiti narudžbu. Obično je potrebno 5-7 radnih dana. Imajte na umu da narudžba neće biti obrađena dok ne primimo vašu uplatu. Za više informacija pročitajte naše "načine plaćanja".
Svoju pošiljku možete pratiti putem DHL stranice unosom broja za praćenje koji ćete dobiti u e-poruci s potvrdom o isporuci.
Pratite svoju narudžbu putem DHL web stranice kako biste vidjeli gdje se nalazi roba. Ako se status nije ažurirao dulje od četiri (4) dana, kontaktirajte nas na service@GLAMIRA.hr. U tom slučaju ćemo kontaktirati DHL i provjeriti status narudžbe, te je li narudžba možda izgubljena. Ako od nas niste primili e-poruku s DHL brojem za praćenje pošiljke, odmah obavijestite našu korisničku službu.
Troškove dostave pogledajte tako što ćete kliknuti ovdje.
Kliknite na "Prijava" na vrhu stranice. Automatski ćete biti preusmjereni na stranicu "Prijava ili registracija", gdje možete vidjeti obrazac za registraciju. Nakon što ispunite obavezna polja, primit ćete e-poruku s potvrdom. Sada se možete prijaviti na svoj korisnički račun i ispuniti podatke koji nedostaju. Moguća je opcija dodavanja adresa, što može biti važno kada se adresa dostave razlikuje od adrese za naplatu. Ne zaboravite da imate mogućnost registracije tijekom same narudžbe.
Da biste ažurirali svoje spremljene podatke, prvo se morate prijaviti na svoj korisnički račun sa svojom adresom e-pošte. Svoje osobne podatke možete promijeniti klikom na "Promijeni podatke o računu".
Uvjeravamo vas da će se vaši podaci obrađivati povjerljivo i biti šifrirani pomoću SSL (Secure-Socket-Layer) sigurnog poslužiteljskog softvera. Šifrirane podatke vaše narudžbe, vaše ime, adresu, podatke o kreditnoj kartici ili bankovne podatke ne može čitati treća strana.
Možete prilagoditi svoje postavke za e-novosti na stranici s postavkama vašeg računa ili otkazati pretplatu klikom na poveznicu za odjavu pretplate koja se nalazi pri vrhu ili dnu e-novosti.
Postoji nekoliko načina za određivanje veličine prstena. Naručite jedan od naših besplatnih mjerača veličine prstena.
Ako imate pomično mjerilo u svojoj kutiji s alatima, uz njegovu pomoć možete izvršiti mjerenje. Izmjerite unutarnji promjer prstena i usporedite ga s grafikonom koji prikazuje veličine prstena na našoj web stranici.
Ako već znate svoju veličinu prstena, ali ne znate kako je pretvoriti, pogledajte našu tablicu veličina prstena. Također je važno napomenuti da grafikon prikazuje stvarni opseg (milimetre) prstena. Detaljnije informacije možete pronaći u našem vodiču za određivanje veličine prstena.
Možete ga besplatno naručiti slanjem e-poruke sa svojim imenom i adresom na ringsizer@GLAMIRA.hr te poruku naslovite s "Narudžba mjerača veličine prstena", ili ispunite obrazac za određeni proizvod na stranici. Kliknite na poveznicu "Pronađite svoju veličinu" koja se nalazi u odjeljku Veličina prstena. Pojavit će se skočna stranica s poveznicom gdje možete ispuniti obrazac i dopustiti nam da vam pošaljemo jedan od mjerača veličine prstena.
Ako vam je mjerač poslan, a ne dobijete ga u roku od 7 dana, obratite se korisničkoj službi. Ponekad se pošiljka zagubi tijekom transporta. U tom slučaju, besplatno ćemo vam poslati novi mjerač veličine prstena.
Proizvod možete vratiti kako bismo mogli popraviti oštećeni nakit. Prije nego što odlučite vratiti svoj nakit, pročitajte našu “Politiku povrata” tako što ćete kliknuti ovdje.
Prebrišite nakit čistom, vlažnom tkaninom ili krpicom od mikro vlakana. Dobro osušite srebrni nakit prije pohrane kako biste spriječili eventualne mrlje. Za generalno čišćenje srebrnog nakita, koristite krpicu za poliranje srebra. Kada je nakit čist, spremite ga u kutiju za nakit i odvojite pojedine komade mekanim krpicama ili vrećicama. Time se sprječava da se komadi nakita trljaju jedan o drugi i izbjegavaju eventualne ogrebotine. Općenito, izbjegavajte dulji kontakt nakita s vodom, poput plivanja ili tuširanja. Ne izlažite nakit sredstvima za čišćenje ili drugim kemijskim sredstvima kao što su losioni za tijelo, lak za kosu, losioni za sunčanje ili ulja bilo koje vrste. Također ne preporučamo izlaganje nakita ekstremnoj vrućini, vrućoj vodi, pari i ultrazvučnim čistačima.
Kliknite ovdje za više informacija o povratu proizvoda.
Ako niste zadovoljni proizvodima, možete ih vratiti u roku od 60 dana. Kliknite ovdje za više informacija o povratima.
U skladu s našom proizvodnom politikom, promjena veličine ovisno o modelu i leguri, graviranje i ostali popravci za proizvod(e) koje ste naručili mogu biti podložni naknadi ili besplatni nakon detaljne analize vašeg zahtjeva.
Za više informacija posjetite poveznicu: https://www.glamira.hr/return-policy/
Postupci koji nisu dozvoljeni pod jamstvom koje pokriva promjenu veličine, graviranje i druge popravke su sljedeći:
Morate poslati proizvod(e) bez ikakvih komplementarnih stavki kako bismo mogli izvršiti popravak. Međutim, sve što se može dogoditi s proizvodom(ima) tijekom slanja samo je vaša odgovornost. Proizvodi, uključujući certifikate i poklon kutije, neće vam biti vraćeni nakon popravka. Ako želite da vam pošaljemo i poklon kutiju, morat ćete unaprijed platiti troškove dostave koje je navela korisnička služba.
VAŽNA OBAVIJEST: Proces popravka i promjene veličine može potrajati dulje od očekivanog, zbog povećanog broja blagdanskih kupnji u prosincu. Imajte to na umu prilikom podnošenja zahtjeva.