Loading...

Često postavljana pitanja

Što se događa s mojim podacima? Koliko su sigurni moji podaci?

Vrlo ozbiljno shvaćamo sigurnost naših web stranica. Stoga su Vaši osobni podaci strogo povjerljivi. Osobni podaci se koriste samo za ostvarivanje naših ugovornih obveza. Za dodatnu sigurnost, Glamira ne čuva brojeve kreditnih kartica u bazi podataka. Kad je Vaša transakcija obavljena, nitko nema pristup broju Vaše kreditne kartice. Za više informacija, pročitajte našu Izjavu o privatnosti.

Da li mogu promijeniti svoju narudžbu nakon što sam naručio/la?

Da, možete mijenjati svoju narudžbu nakon naručivanja, ali samo telefonski preko našeg korisničkog servisa – što je prije moguće.

Da li svaki proizvod ima garanciju?

Većina brendiranih proizvoda ima garanciju proizvođača. Naravno, svi naši proizvodi imaju zakonski garantni rok.

Kako tražiti određeni proizvod?

Možete tražiti određene proizvode koristeći pretragu u gornjem odjeljku, na primjer upisivanjem broja predmeta.

Ako ne želite tražiti određenu marku, već određene karakteristike ili boje, možete suziti pretragu za proizvodom koristeći filtar na lijevoj strani.

Zaboravio/la sam zaporku. Kako da dobijem novu zaporku?

O sekciji "Prijava" kliknite na link "Zaboravljena zaporka", upišite svoju e-mail adresu i ubrzo ćete dobiti novi e-mail s linkom za ponovno namještanje Vaše lozinke.

Kupio/la sam prsten ali veličina mi ne odgovara, što mogu uraditi?

Svi naši proizvodi se mogu vratiti u roku od 60 dana, ako su ispunjeni uvjeti iz pravila o povratu. Imate mogućnost da jednom besplatno promijenite veličinu prstena ili možete vratiti prstene kako bi Vam sukladno tome vratili sredstva na Vaš Glamira račun. Imajte u vidu da ovo ne važi za ugravirane prstene.

Koje načine plaćanja imam?

Kliknite ovdje za više informacija o načinima plaćanja.

Nisam uspio/la da platim putem PayPal-a. Što da uradim?

Ako niste primili potvrdu o plaćanju od PayPal-a, molimo ne oklijevajte kontaktirati našu službu za korisnike putem e-maila na service@GLAMIRA.hr. Rado ćemo Vam pomoći.

Imam kupon, što dalje?

Odaberite proizvod i dodajte ga u svoju košaricu. Prije nego što završite kupovinu, na stranici za plaćanje možete iskoristiti svoj kupon unosom koda na lijevoj strani stranice “Kod za popust”. Imajte na umu da možete iskoristiti samo jedan kupon po jednoj kupovini.

Da li su podaci o mojoj kreditnoj kartici obrisani nakon što potvrdim narudžbu?

Nećemo čuvati podatke o Vašoj kreditnoj kartici ili adresu za naplatu s Vaše kreditne kartice na Vašem računu.

Da li je VAT naplaćen online?

Sve online cijene uključuju VAT.

Koliko vremena treba za obradu moje narudžbe?

Vrijeme koje je potrebno za obradu narudžbe ovisi o tome kako Vaši podaci prođu kroz naš sustav. Kad kupac naruči plaćanjem putem kreditne/debitne kartice, podaci s kartice se strogo provjeravaju da se osigura najveća sigurnost i onemogući potencijalna prijevara. Vaša banka može tražiti sigurnosne provjere da potvrdi Vašu kupovinu. Ako su svi detalji ispravni i provjereni, Vaša narudžba će biti obrađena – ako su proizvodi na zalihama – ili će se proizvesti. Zatim ćemo obradit narudžbu i poslati Vaš paket što je brže moguće.

Kako da otkažem narudžbu?

Da li se Vaša narudžba može otkazati ovisi o više faktora. Ako želite otkazati narudžbu, molimo pošaljite e-mail na service@GLAMIRA.hr. Važno je da imate kod sebe referentni broj tako da možemo naći vašu narudžbu i na njoj raditi što je brže moguće. Naš tim korisničke podrške će se rado pobrinuti za Vaše pitanje i pružiti Vam ostale informacije. Imajte na umu da je moguće otkazati narudžbu sve dok se predmet ne proizvede.

Da li trebam biti registriran/a da naručim online?

Kako bi mogli naručiti iz naše online trgovine , možete koristiti svoj račun ili pristupiti web stranicama kao gost. Otvaranje računa u našoj online trgovini će Vam pružiti koristi u budućnosti. Na primjer, s računom možete pregledati i mijenjati svoje podatke kad god je potrebno, ili da pratite status svoje narudžbe.

Možete li dostaviti moju narudžbu u drugoj državi?

Svaka GLAMIRA prodavaona je specifična sukladno uvjetima zemlje, te dostava u drugoj zemlji nije mogućna.

Koji načini dostave su dostupni?

Kliknite ovdje za više informacija o dostavi.

Koliko će vremena biti potrebno da stigne moja narudžba?

Možete pronaći vrijeme isporuke proizvoda u detaljima o pojedinom proizvodu. Primit ćete e-mail s potvrdom o dostavi i linkom za praćenje pošiljke na dan kada Vaša narudžba napusti Glamira skladište, što znači da će Vam paket stići za oko 5-7 radnih dana. Molimo imajte na umu da ne možemo obraditi Vašu narudžbu dok ne zaprimimo Vašu uplatu. Za više informacija, molimo pogledajte naše ''načine plaćanja''.

Kako da pratim svoj paket?

Možete pratiti status svoje narudžbe putem DHL mreže, unosom DHL broja za praćenje pošiljke koji dobijete u e-mailu s potvrdom o slanju.

Nisam primio narudžbu, što mogu uraditi?

Molimo slijedite uslugu za praćenje pošiljke DHL-a za trenutnu lokaciju Vašeg paketa. Ako se status nije ažurirao dulje od 4 dana, molimo da nas kontaktirate e-mailom na service@GLAMIRA.hr . U ovom slučaju ćemo kontaktirati DHL da vidimo gdje je Vaša narudžba i da li se izgubila. Ako niste dobili e-mail s DHL brojem za praćenje pošiljke, molimo kontaktirajte naš tim korisničke podrške što je brže moguće.

Koje su cijene isporuke za moju narudžbu?

Saznajte više o cijenama dostave klikom ovde

Kako da se prijavim na GLAMIRA.hr?

Kliknite “Prijavi se” na vrhu stranice. Bit ćete preusmjereni na “Prijavi se ili registriraj” stranicu, gde možete pronaći obrazac za registraciju. Kada popunite obavezna polja, primit ćete e-mail s potvrdom. Sad se možete prijaviti na svoj korisnički račun i dopuniti informacije koje nedostaju. Opcija za adrese omogućava dodavanje različitih adrese koje su bitne ako se adresa dostave razlikuje od adrese za naplatu. Imajte na umu da osim toga imate opciju registracije tijekom procesa naručivanja.

Kako da ažuriram svoje osobne podatke?

Da ažurirate svoje pohranjene podatke, morate se prijaviti na svoj korisnički račun koristeći svoju e-mail adresu. Možete ažurirati svoje osobne podatke klikom na link "promijeni podatke o računu".

Koliko su sigurni moji podaci?

Mi osiguravamo povjerljivost Vaših podataka i šifriranje SSL (Secure-Socket-Layer) sigurnosnim serverskim softverom. Šifriranje informacije o Vašoj narudžbi, imenu, adresi, kreditnoj kartici ili banci nisu dostupni trećim osobama.

Kako da se odjavim s novosti?

Možete pristupiti svojim postavkama za novosti iz postavki računa, ili se odjavite s novosti klikom na link za odjavu koji se nalazi na vrhu ili dnu pojedine novosti.

Kako da budem siguran/na da ću dobiti ispravnu veličinu prstena?

Postoji više načina da pravilno izmjerite veličinu prstena. Naručite naš besplatni mjerač veličine prstena kako bi bili sigurni da će Vam naručeni prsten odgovarati.

Možete precizno izmjerite veličinu prstena i korištenjem mikrometra, ako ga imate u kutiji s alatom. Samo izmjerite unutarnji promjer prstena mikrometrom i pogledajte našu tablicu s veličinama prstena da dobijete ispravnu veličinu prstena.
Ako već znate veličinu svog prstena ali ne znate kako uraditi konverziju, molimo pogledajte našu tablicu s veličinama prstena. Također je važno da imate u vidu da tablica pokazuje opseg (milimetre) prstena. Možete naći detaljnije informacije u našem vodiču za veličinu prstena.

Kako da naručim mjerač veličine prstena?

Možete ga besplatno naručiti slanjem e-maila sa svojim imenom i adresom na ringsizer@GLAMIRA.hr s naslovom poruke "Naruči mjerač veličine prstena", ili možete popuniti obrazac na stranici odabranog proizvoda. Kada kliknete na link “Odredite svoju veličinu” koji se nalazi u odjeljku Veličina prstena iskočiti će stranica na kojoj možete popuniti obrazac da omogućite da Vam odmah pošaljemo jedan naš besplatan mjerač veličine prstena.

Šta trebam uraditi ako ne dobijem mjerač veličine prstena?

Ako Vam je mjerač veličine prstena poslan i nije stigao za 7 dana, molimo pošaljite e-mail našem timu korisničke podrške. Ponekad se desi da se pošiljka zagubi. Ako je to slučaj, ubrzo ćemo Vam poslati drugi mjerač veličine prstena.

Šta da učinim sa slomljenim nakitom?

Možete vratiti proizvod kako bi popravili Vaš nakit. Prije nego što vratite proizvod, molimo pročitajte našu “Politiku povrata” klikom ovdje.

Kako brinuti o svom nakitu?

Brišite svoj nakit čistom, vlažnom tkaninom ili krpicama za čišćenje s mikrofibrom. Dobro osušite nakit prije nego što ga odložite da biste spriječili potencijalne mrlje. Za srebrni nakit koristite krpicu za poliranje srebra za općenito čišćenje. Kada je nakit čist, čuvajte ga u svojoj kutiji za nakit s komadima nakita odvojenim mekanom tkaninom ili u torbici za nakit. Ovo će pomoći da se izbjegnu oštećenja i ogrebotine na komadima nakita koje nastaju kada se oni međusobno dodiruju. Općenito, izbjegavajte produženi kontakt s vodom poput tuširanja ili plivanja dok nosite nakit. Nemojte izlagati nakit sredstvima za čišćenje ili drugim kemijskim sredstvima, kao što su mlijeko za tijelo, lak za kosu, kreme za sunčanje ili ulja bilo koje vrste. Također ne preporučujemo ekstremnu toplinu, vruću vodu, kontakt s parom, ultrazvučnim uređajima.

Što ako proizvodi koje sam naručio/la nisu ispunili moja očekivanja?

Kliknite ovdje za više informacija o povratima.

Ako kupim poklon online i on ne odgovara ili se ne dopada, da li ga mogu vratiti?

Ako niste sigurni u svoju kupovinu, možete vratiti proizvod u roku od 60 dana. Kliknite ovdje za više informacija o povratima.

Koji su popravci koje ne mogu biti pokriveni jamstvom?

U skladu s našom politikom o proizvodnji, promjene veličine u ovisnosti od modela i legure, gravure i drugi popravci proizvoda koje ste naručili mogu biti podložni naknadi ili besplatni, nakon detaljne analize vašeg zahtjeva.
Za više informacija, molimo kliknite na link https://www.glamira.hr/return-policy/

Obrade koje nisu dozvoljene pod garancijom koja pokriva promjenu veličine, graviranje i druge popravke su navedene dolje:

  • Promjena veličine se ne može raditi za crne i bijele proizvode od nehrđajućeg čelika,
  • Uklanjanje gravura nije moguće za crne i bijele proizvode od nehrđajućeg čelika,
  • Proizvodima od titanija ne može se mijenjati veličina,
  • Gravure na proizvodima od titanija se ne mogu ukloniti.

Morate poslati proizvod(e) bez dodatnih stavki da bi mogli uraditi popravku za Vas. Međutim, sve što se može dogoditi proizvodima tijekom dostave Vaša je odgovornost. Predmeti, uključujući certifikate i poklon kutiju, ne vraćaju se nakon što je popravka završena. Ako zatražite poklon kutiju, morati ćete platiti predodređenu naknadu za dostavu, kao što je označeno u našem korisničkom servisu.

VAŽNA NAPOMENA: Procesi popravka i promjena veličina mogu potrajati dulje od predviđenog vremena zbog blagdanskih gužvi u Prosincu. Molimo da to uzmete u obzir kod svojih zahtjeva.