Loading...

Često postavljana pitanja

Što se događa s mojim podacima? Koliko su sigurni moji podaci?

Sigurnost naše web stranice shvaćamo vrlo ozbiljno i zato s vašim podacima postupamo vrlo pažljivo i povjerljivo. Vaše podatke koristimo samo za ispunjavanje ugovornih obveza. Radi dodatne sigurnosti, Glamira ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica u svoju bazu podataka. Nakon transakcije nitko nema pristup broju vaše kartice. Pročitajte privatnosti za više informacija.

Mogu li promijeniti svoju narudžbu poslije naručivanja?

Promjene su moguće tako što ćete telefonski kontaktirati korisničku službu - u najkraćem mogućem roku.

Ima li svaki proizvod jamstvo?

Svi proizvodi tvrtke Glamira imaju jamstvo proizvođača. Naravno, svi naši proizvodi imaju zakonski jamstveni rok.

Kako mogu pronaći određeni proizvod?

Možete tražiti proizvode pomoću tražilice na vrhu web stranice, na primjer, upišite broj proizvoda.

Za traženje određenih stavki (boja proizvoda ili veličina proizvoda), možete upotrijebiti filtar na lijevoj strani tražilice kako biste isključili određene rezultate pretraživanja.

Zaboravio/la sam lozinku. Kako mogu dobiti novu lozinku?

Kliknite na poveznicu "Zaboravljena lozinka" ispod sekcije "Prijava" i unesite svoju adresu e-pošte. Primit ćete poruku s poveznicom za brzo poništavanje lozinke.

Kupio/la sam prsten, ali mi veličina ne odgovara, što mogu učiniti?

Svi proizvodi se mogu vratiti u roku od 60 dana ako su u skladu s našom politikom povrata proizvoda. Imate mogućnost da prvi put besplatno promijenite veličinu. Proizvod također možete vratiti kako bismo nastavili s povratom novca ili uplatom na vaš Glamira račun. Imajte na umu da to ne vrijedi za ugravirano prstenje.

Koje su opcije plaćanja?

Kliknite ovdje za više informacija o načinima plaćanja.

Plaćanje putem PayPal-a nije uspjelo. Što mogu učiniti?

Ako niste primili potvrdu o plaćanju od PayPal-a, ne ustručavajte se kontaktirati našu korisničku službu na service@GLAMIRA.hr. Rado će odgovoriti na sva vaša pitanja!

Imam kupon, što dalje?

Odaberite proizvod i dodajte ga u svoju košaricu. Prije nego što dovršite i pošaljete svoju narudžbu, na stranici za plaćanje možete iskoristiti svoj kupon upisivanjem koda u odjeljku "Kod za popust" na lijevoj strani. Imajte na umu da po kupnji možete iskoristiti samo jedan kupon.

Da li se podaci o mojoj kartici brišu nakon kupnje?

Nećemo sačuvati podatke o vašoj kreditnoj kartici niti adresu za naplatu s kreditne kartice.

Uključuju li online cijene PDV?

Sve online cijene uključuju PDV.

Koliko vremena je potrebno za obradu narudžbe?

Vrijeme obrade narudžbe ovisi o podacima koji su nam za to potrebni i načinu plaćanja. Ukoliko se kupac odluči za plaćanje kreditnom/debitnom karticom, podaci se detaljno provjeravaju iz sigurnosnih razloga kako bi se izbjegla moguća prijevara. Vaša banka možda želi izvršiti sigurnosnu provjeru kako bi potvrdila vašu kupnju. Ukoliko su svi podaci točni i vjerodostojni, obradit ćemo vašu narudžbu – ako je roba na zalihama ili proizvedena. Obradit ćemo vašu narudžbu i poslati je u najkraćem mogućem roku.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Može li se vaša narudžba otkazati ovisi o mnogim čimbenicima. Ako želite otkazati narudžbu, pošaljite e-poruku na service@GLAMIRA.hr. Važno je da imate svoj referentni broj jer će nam to omogućiti da brže pronađemo i obradimo vašu narudžbu. Naša služba za korisnike rado će odgovoriti na vaša pitanja i pružiti vam dodatne informacije o toj temi. Imajte na umu da se narudžba može otkazati samo ako još nije proizvedena.

Moram li se registrirati za narudžbu?

Za naručivanje na Glamira web stranici ne morate biti registrirani korisnik. Možete izvršiti narudžbu i kao gost. U svakom slučaju, otvaranje korisničkog računa u našoj online trgovini ponudit će vam određene pogodnosti u budućnosti. Na primjer, uvijek možete promijeniti određene podatke na svom korisničkom računu. Također možete pratiti status narudžbe.

Možete li isporučiti moju narudžbu u drugu zemlju?

Svaka GLAMIRA trgovina razlikuje se ovisno o zemlji i dostava u drugu državu nije moguća.

Koji su načini dostave dostupni?

Kliknite ovdje za više informacija o dostavi.

Koliko traje dostava?

Vrijeme isporuke proizvoda možete pronaći u pojedinostima pojedinog proizvoda. Čim roba napusti naše skladište, na e-adresu ćete dobiti potvrdu o isporuci i poveznicu s kojom možete pratiti narudžbu. Obično je potrebno 5-7 radnih dana. Imajte na umu da narudžba neće biti obrađena dok ne primimo vašu uplatu. Za više informacija pročitajte naše "načine plaćanja".

Kako mogu pratiti svoju pošiljku?

Svoju pošiljku možete pratiti putem DHL stranice unosom broja za praćenje koji ćete dobiti u e-poruci s potvrdom o isporuci.

Nisam primio/la narudžbu, što mogu učiniti?

Pratite svoju narudžbu putem DHL web stranice kako biste vidjeli gdje se nalazi roba. Ako se status nije ažurirao dulje od četiri (4) dana, kontaktirajte nas na service@GLAMIRA.hr. U tom slučaju ćemo kontaktirati DHL i provjeriti status narudžbe, te je li narudžba možda izgubljena. Ako od nas niste primili e-poruku s DHL brojem za praćenje pošiljke, odmah obavijestite našu korisničku službu.

Koliki su troškovi dostave?

Troškove dostave pogledajte tako što ćete kliknuti ovdje.

Kako se mogu prijaviti na GLAMIRA.hr?

Kliknite na "Prijava" na vrhu stranice. Automatski ćete biti preusmjereni na stranicu "Prijava ili registracija", gdje možete vidjeti obrazac za registraciju. Nakon što ispunite obavezna polja, primit ćete e-poruku s potvrdom. Sada se možete prijaviti na svoj korisnički račun i ispuniti podatke koji nedostaju. Moguća je opcija dodavanja adresa, što može biti važno kada se adresa dostave razlikuje od adrese za naplatu. Ne zaboravite da imate mogućnost registracije tijekom same narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoje osobne podatke?

Da biste ažurirali svoje spremljene podatke, prvo se morate prijaviti na svoj korisnički račun sa svojom adresom e-pošte. Svoje osobne podatke možete promijeniti klikom na "Promijeni podatke o računu".

Koliko su sigurni moji podaci?

Uvjeravamo vas da će se vaši podaci obrađivati ​​povjerljivo i biti šifrirani pomoću SSL (Secure-Socket-Layer) sigurnog poslužiteljskog softvera. Šifrirane podatke vaše narudžbe, vaše ime, adresu, podatke o kreditnoj kartici ili bankovne podatke ne može čitati treća strana.

Kako mogu poništiti pretplatu na e-novosti?

Možete prilagoditi svoje postavke za e-novosti na stranici s postavkama vašeg računa ili otkazati pretplatu klikom na poveznicu za odjavu pretplate koja se nalazi pri vrhu ili dnu e-novosti.

Kako mogu biti siguran/na da ću naručiti pravu veličinu prstena?

Postoji nekoliko načina za određivanje veličine prstena. Naručite jedan od naših besplatnih mjerača veličine prstena.

Ako imate pomično mjerilo u svojoj kutiji s alatima, uz njegovu pomoć možete izvršiti mjerenje. Izmjerite unutarnji promjer prstena i usporedite ga s grafikonom koji prikazuje veličine prstena na našoj web stranici.
Ako već znate svoju veličinu prstena, ali ne znate kako je pretvoriti, pogledajte našu tablicu veličina prstena. Također je važno napomenuti da grafikon prikazuje stvarni opseg (milimetre) prstena. Detaljnije informacije možete pronaći u našem vodiču za određivanje veličine prstena.

Kako mogu naručiti mjerač veličine prstena?

Možete ga besplatno naručiti slanjem e-poruke sa svojim imenom i adresom na ringsizer@GLAMIRA.hr te poruku naslovite s "Narudžba mjerača veličine prstena", ili ispunite obrazac za određeni proizvod na stranici. Kliknite na poveznicu "Pronađite svoju veličinu" koja se nalazi u odjeljku Veličina prstena. Pojavit će se skočna stranica s poveznicom gdje možete ispuniti obrazac i dopustiti nam da vam pošaljemo jedan od mjerača veličine prstena.

Što mogu učiniti ako ne dobijem mjerač veličine prstena?

Ako vam je mjerač poslan, a ne dobijete ga u roku od 7 dana, obratite se korisničkoj službi. Ponekad se pošiljka zagubi tijekom transporta. U tom slučaju, besplatno ćemo vam poslati novi mjerač veličine prstena.

Što mogu učiniti u slučaju oštećenog nakita?

Proizvod možete vratiti kako bismo mogli popraviti oštećeni nakit. Prije nego što odlučite vratiti svoj nakit, pročitajte našu “Politiku povrata” tako što ćete kliknuti ovdje.

Kako se trebam brinuti za nakit?

Prebrišite nakit čistom, vlažnom tkaninom ili krpicom od mikro vlakana. Dobro osušite srebrni nakit prije pohrane kako biste spriječili eventualne mrlje. Za generalno čišćenje srebrnog nakita, koristite krpicu za poliranje srebra. Kada je nakit čist, spremite ga u kutiju za nakit i odvojite pojedine komade mekanim krpicama ili vrećicama. Time se sprječava da se komadi nakita trljaju jedan o drugi i izbjegavaju eventualne ogrebotine. Općenito, izbjegavajte dulji kontakt nakita s vodom, poput plivanja ili tuširanja. Ne izlažite nakit sredstvima za čišćenje ili drugim kemijskim sredstvima kao što su losioni za tijelo, lak za kosu, losioni za sunčanje ili ulja bilo koje vrste. Također ne preporučamo izlaganje nakita ekstremnoj vrućini, vrućoj vodi, pari i ultrazvučnim čistačima.

Što mogu učiniti ako nisam zadovoljan/na proizvodom?

Kliknite ovdje za više informacija o povratu proizvoda.

Mogu li vratiti proizvod koji sam kupio na poklon ako se primatelju ne sviđa ili je odabrana pogrešna veličina?

Ako niste zadovoljni proizvodima, možete ih vratiti u roku od 60 dana. Kliknite ovdje za više informacija o povratima.

Koji popravci koji NISU pokriveni jamstvom?

U skladu s našom proizvodnom politikom, promjena veličine ovisno o modelu i leguri, graviranje i ostali popravci za proizvod(e) koje ste naručili mogu biti podložni naknadi ili besplatni nakon detaljne analize vašeg zahtjeva.
Za više informacija posjetite poveznicu: https://www.glamira.hr/return-policy/

Postupci koji nisu dozvoljeni pod jamstvom koje pokriva promjenu veličine, graviranje i druge popravke su sljedeći:

  • Promjena veličine nije moguća za crne i bijele proizvode od nehrđajućeg čelika.
  • Brisanje gravura nije moguće za crne i bijele proizvode od nehrđajućeg čelika.
  • Proizvodima od titana ne može se promijeniti veličina.
  • Nije moguće izbrisati gravure na proizvodima od titana.

Morate poslati proizvod(e) bez ikakvih komplementarnih stavki kako bismo mogli izvršiti popravak. Međutim, sve što se može dogoditi s proizvodom(ima) tijekom slanja samo je vaša odgovornost. Proizvodi, uključujući certifikate i poklon kutije, neće vam biti vraćeni nakon popravka. Ako želite da vam pošaljemo i poklon kutiju, morat ćete unaprijed platiti troškove dostave koje je navela korisnička služba.

VAŽNA OBAVIJEST: Proces popravka i promjene veličine može potrajati dulje od očekivanog, zbog povećanog broja blagdanskih kupnji u prosincu. Imajte to na umu prilikom podnošenja zahtjeva.